Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med installasjon/DVD-rom

Anbefalte innlegg

ET nytt problem nå, PC-en vil rett og slett ikke kjøre fra D:. Nå fant den D:, og registrerte at det var filer på dvd-romen, men den vil ikke kjøre noe derfra dessverre. Når jeg går inn på utforsk og trykker på filer derfra, så kommer det opp en error box, når jeg så trykker på detaljer kommer dette opp.

Error Code: -5001 : 0xffffec75

Error Information:

>SetupNew\SetupDLL.cpp (123)

PAPP:World in Conflict

PVENDOR:Massive Entertainment AB (http://www.massive.se)

PGUID:F11ADC64-C89E-47F4-A0B3-3665FF859397

$12.0.0.49985

Noen anelse anyone? Det var World in Conflict som var i :D'en, så enkelte skjønner nok hvor kjipt dette er :p

Når jeg nå prøvde å innstallere Civilization fra dens originale DVD-rom så kom det opp en error etter at jeg trykket install. Altså først ble DVD-en registrert, så kom boksen opp og jeg kunne velge mellom install, read me og exit. Ettersom at Innstall er det eneste som gjør noe direkte fra cden her så er det osgå den eneste muligheten som ikke funket. Når jeg trykket Innstall kom det opp en boks med dette:

Setup has experienced an error.

Please do the following

-Close any running programs (ingen programmer er åpne bortsett fra ATI og STeam, antivirus og Western Digital nede i trayen)

- Empty your temporary folders (gjort via diskopprydding for både ekstern og stasjonær

-Check your internet connection (ikke relevant).

Men når jeg innstallerer programmer som allerede er på PC-en så funker dette fint, jeg kjørte gjennom en "reperasjon" på opera uten problemer.

Etter å ha restarted PC-en min så får jeg opp en forskjellig type error-box. Nå kommer denne opp.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Error1.jpg

Som leder til denne

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Error2.jpg

Noen som har peiling? Må jeg kjøpe ny Dvd/cd-rom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...