Bozzeye Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Eg, som aldri vinn noko som helst, fekk mail idag (14:50) om at eg har vunnet ei t-skjorte. Einaste eg treng å gjere er å sende meil tilbake med farge og størrelse på t-skjorta eg vil ha og adressa mi. Eg føler meg nesten lykkeleg av å vinne noko. Endret 23. november 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (...)eg har vunnet ei t-skjorte. Du vant den av meg =D Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tolket topicet som at man kan gå inn på rolignaa.no og sprute vann på ei t-skjorte... Hva feiler det meg egentlig? :!: Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gratulerer! Flott at de som sjeldent vinner noe får litt. Personlig har jeg fått en mail i dag fra en nigerianer som sa at jeg kunne få halvparten av hans formue på 10 000 000 $! Alt jeg trengte å gjøre var å sende over litt penger så jeg kunne betale for midlertidige omkostninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå