Format_C Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg har store problemer med å komme meg på nettet med IE og Telenor/Alcatel ADSL. Jeg har installert de medfølgende pppoe driverne etter anvisning og alt viser aktivitet når jeg logger meg på. Problemet er at jeg får ikke opp Internet Explorer og mailen funker heller ikke. Kom meg plutselig på nå helt uforklarlig, men det har hendt før og logger jeg meg av nå så kommer jeg ikke på igjen. KOM MED FORSLAG, JEG ER DESPERAT Lenke til kommentar
fredde Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg opplever akkurat det samme... Bare å prøve igjen og igjen og igjen... har ringt telenor og de beklager at stor trafikk har satt dem litt ut. (Sikkert det 99,- kr. tilbudet som har tatt dem litt på senga) Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Javel, er det nettet som klusser det til? Jaja det er jo en trøst at det ikke er PC`en. Takker for svaret, det var en lettelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå