cannavaro Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har klart å glemme passordet til min psn har ikke skrevet det ned eller lagret det noen plasser... vet at man kan få passordet tilsendt, men laget den litt eldre en det jeg virkelig er (for å få demoene å sånt med 18+), nå husker jeg ikke hva jeg skrev som dato, så jeg får ikke tilsendt nytt passord hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har klart å glemme passordet til min psn har ikke skrevet det ned eller lagret det noen plasser... vet at man kan få passordet tilsendt, men laget den litt eldre en det jeg virkelig er (for å få demoene å sånt med 18+), nå husker jeg ikke hva jeg skrev som dato, så jeg får ikke tilsendt nytt passord hva skal jeg gjøre? 9588667[/snapback] Ringe Sony support og si ifra om at du må ha skrevet feil fødselsdag når du registrerte deg, og derfor ikke får tilsendt passordet. Tror du kommer igjennom mellom 18.00 opg 24.00 eller noe slikt. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har samme problem men jeg husker det hemmelige svaret hvem skal jeg kontakte? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har samme problem, men jeg husker ikke det hemmelige svaret hvem skal jeg kontakte? 9591193[/snapback] Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 takk kong rudi, men hvor finner jeg nummeret/e-mail addresen dit...er dem i manualen til ps3 eller? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er vel noe contact greier på playstation.com vel? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 takk kong rudi, men hvor finner jeg nummeret/e-mail addresen dit...er dem i manualen til ps3 eller? 9594008[/snapback] Support informasjonDrivere, manualer og oppdateringer kan lastes ned fra http://support.sony-europe.com Playstation www.playstation.no 81 55 09 70 Sony Ericsson www.sonyericsson.no 815 00 840 VAIO www.vaio-link.com 231 62 592 Sony kunde support er åpen fra mandag til fredag 10:00-16:30. Telefon: 22 81 28 94 E-post: [email protected] Kilde: http://www.sony.no/view/ShowSiteSection.ac...&site=odw_no_NO Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 takker veldig;) var å letet der i går men kunne bare finne en eller amerikansk, der man måtte oppgi postkoden, å siden jeg er fra norge funka ikke min:P Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har snakka med Sony(en svenske faktisk) og de sa at de ikke kunne gjøre noe som helst... Jeg hadde da hverken riktig fødselsdag eller mail... (stavefeil) men de kunne da ikke forandre noe som helst, ei heller se hva fødselsdatoen på accounten var... Meget kiipt med tanke på at jeg har jo tross alt kjøpt spill der... Får fortsatt spilt de da... Men prob er jeg får ikke kobla den til PSP... Men men Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg hadde alt untatt fødselsdatoen å sa til og med det hemmelige spørsmålet å svaret til dem, men alikevell kunne dem ikke utgi/finne fødseldatoen.... etter mye om å men fikk jeg laget en ny master-account! (uten hjelp fra sony:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå