bar1 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 edit: Faktisk ble det omvendt. Jeg måtte ta av rillene fordi de liker å klatre på de, fant jeg nettopp ut 9604238[/snapback] Bra valg du har gjort der. Hadde og katt og dyre B&W for noen år siden. Fjernet grillen og resultatet var klør gjennom gummiopphenget til bassene... Endte med at jeg solgte B&W'ene og gikk for høyttalere jeg kunne feste (høyt) på veggen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De var jo helt nydelige.. *sikle*. Si ifra om du skal selge de! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ooo! Heldiggrisen! Hvordan låter de? Selv sitter jeg med et par B&W DM601 S3 fra 600-generasjonen (Series 3) før dine DM683 (Series 4) Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 De låter utrolig bra! Enorm bass, dybde og detaljert Lenke til kommentar
sniK Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du synes dem låter bra nå? Vel, gi dem en hundre timer med musikk og dem låter enda bedre. Tro meg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det gjort noen endringer i diskanten på den ny serien i forhold til S3? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Diskanten er vel identisk, men ikke utseendemessig. Den store forskjellen er nok FST mellomtonen. Red.: Den nye 600 serien har neodymium magneter i stedet for kjeramiske magneter. Dette gjør diskanten mer kompakt og kan flyttes nærmere mellomtonen som gjør lydbildet mer fokusert i sweetspot. Endret 2. oktober 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Her kan dere se bilde Nå kjører jeg all lyd rett fra den innebygde porten i PC-en og over til forserkeren. Vil det være lurt å kjøpe eksternt lydkort til PC-en? Vil jeg merke noe bedre lyd? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Manger mener ja, andre mener nei. Men bruker du enten coax eller Toslink (digital) er det ingen teoretiske forskjeller mellom integrerte og eksterne (PCI) lydkort. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vel, nå bruker jeg bare en vanlig 3,5mm jack og over til forsterkeren. Maskinen min støtter optisk lyd, burde jeg gå for det? Gi meg gjerne link til hvor jeg kan kjøpe alt jeg trenger for å komme i gang Endret 3. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå