On1Musha Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 alle har sikkert noen spm dem vil stille ang ed, edd og eddy på CN, så fyr løs da vel, mitt spm er: hva skjuler edd i lua si? han er jo liv redd for at den skal dette av eller miste den, og eddy sier han vet hva som er inni der men det gjør meg bare enda mere nyskjerig Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva skulle PlankePetter gjort uten planken? Lenke til kommentar
ictys Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Går den serien enda på cartoon? Plankepetter er kul Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) ja den går 3-4 ganger om dagen på CN, hehe planke petter ja snåll gutt detta Endret 28. september 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 lurer på hvorfor i aldri ser noe til foreldra dems Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er sommerferie og de er på jobb eller noe sånt tror jeg. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Når begynner egentlig episodene som handler om når gjengen er på skolen? mitt spm er: hva skjuler edd i lua si? han er jo liv redd for at den skal dette av eller miste den, og eddy sier han vet hva som er inni der men det gjør meg bare enda mere nyskjerig 9588156[/snapback] Bare så du vet det har Ed og sett hva som er under luen. Lurer skikkelig på hva som er under der. Endret 28. september 2007 av Groening Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er den nyeste sesongen mener jeg. Syns det var ganske dårlig egentlig. Er bare de samme 7-8 på hele skolen. Ingen andre Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er den nyeste sesongen mener jeg. Syns det var ganske dårlig egentlig. Er bare de samme 7-8 på hele skolen. Ingen andre 9594925[/snapback] Hvordan forklarer de det egentlig? "Neei... Det er ingen andre på den skolen... Det er bare den gjengen som bor i samme nabolag som går på den skolen... Jeg må gå nå." Det blir jo bare dumt, hadde håpet at det skulle være flere der. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 hahaha ja ikke sant? men jeg vet ikke. jeg har egentlig alltid likt ed, edd og eddy, fra starten da CN kun var på Engelsk og Svensk tale og helt til nå da jeg er 19 tegnefeilmer går man aldri lei eller hva? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 eller hva? 9595831[/snapback] Blir aldri lei av det nei. Men av og til sender de samme episodene rett etter hverandre og da blir jeg litt irritert. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 ja det er jeg enig i! det har bare skjedd meg 1 gang.. har vært noen år uten CN også han rolf er en snodig kar, åssen land kommer han egentlig fra? skulle tru han var fra japan, men det trur jeg ikke Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Han er sikkert fra Kazakstan eller noe sånt. Selv foretrekker jeg de norske stemmene faktisk. i alle fall Ed sin. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Kan Plankepetter kommunisere med Planke?? Jawbreakers, hvorfor er de ikke like god og stor i virkeligheten? ALL LIES! Endret 28. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 hehe, jeg lurer på hvor gammle dissa gutta som har norske stemmene til eddene, når jeg tenker meg om er det jo msse rare lyder som IKKE jeg klarer å lage en gang.. vis det ikke bare er mixa isammen med en pc da? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 De som har stemmene er for det meste voksne. Kjenner et par av de som har stemme i Ed, Edd 'n Eddy igjennom studioet. Virkelig artige stemmer disse norske dubberene har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå