Gromle Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har sånn delvis begynt å innse at den gamle sliteren min (specs i profil) ikke helt henger med i alle svingene lengre, og har tenkt å bytte ut en del av innmaten. Men har helt ramla ut av HW-kappløpet, så har egentlig ikke peiling på hva som verdt å satse på. Det jeg trenger er CPU, HK, Minne, skjermkort og strømforsyning. Resten bruker jeg fra den gamle PC-en. Så hva er verdt å satse på? Vil ha en grei PC som klarer å dra nye spill tilfredsstillende, og som går å oppgradere videre en stund fremover. Så hva ville vært lurt å satse på uten at det koster skjorta? Endret 27. september 2007 av Gromle Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Okei.. Etter å ha snust rundt på ymse sider, så virker det som at AMD AM2 Athlon64 X2 6000+ gir mest bang for the bucks. Men lurer på hvilket hovedkort jeg skal gå for. Leste at AMD's neste CPU, Phenom(?) vil bruke samme sokkel. Men hvilket hovedkort vil eventuellt støtte den når den kommer? Tar også mer enn gjerne imot anbefaling på en bra (og billig) strømforsyning på 5-600 watt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå