VisualStudio Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Vi er en gjeng på 7 gutter som skal ha et lite lokalt nettverk i morgen. Jeg har et par 800 watts woofere, som det er bra med futt i Men jeg tenkte på en ting. I morgen skal vi ha noe skikkelig musikk. Skikkelig intense greier. Metal går det mye i. Heavy riff og soloer er fett. Nightwish og ikke minst Rammstein går ofte igjen. MEn det går jo også med techno så jeg lurte på om noen hadde noen forslag til låter som blir bra på et 800 watts annlegg? Takk ;D Lenke til kommentar
Sio Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har ikke forslag til låter. Men Children of Bodom er og anbefale. Endret 27. september 2007 av Sio Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Benny Benassi Daft Punk - Musique, Around The World, Da Funk, Electronic Infected Mushroom (sykt bra trance) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Noen sanger av Susperia kanskje? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 nevner en artist og en låt av dem som jeg syns er bra, så får du en smakebit. - Steve Vai (Bad Horsie) - Spineshank (New Disease) - Symphorce (Cold Embrace) - Static x ( I'm The One) - soilwork (Distortion Sleep) - In flames (Dead End) - Queens of the stone age (No One Knows) - Lacuna Coil (Heaven's A Lie) - Dream Theater (The Glass Prison) - Thin Lizzy/AC DC (The boys Are Back In Town/Thunderstruck) Må jo ha Thin Lizzy/AC DC! - Evergrey (As I Lie Here Bleeding) for å nevne noen, har sikkert hørt om en del av de fra før da men Gi tilbakemelding om du synes om noen av de da. Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Sabaton - Attero Dominatus + Metalizer osv.. (Metal) Pakito - Living on Video + Philosophy Interphase - Dr Feelgood Dj Ferry Corsten - Fire Dj Tiesto - Endless Wave? *Bare noen jeg kom på i farta , har ikke noe musikk på skolepc'n , enda.. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 50 CENT!!!!!!!!7 Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Takk takk skal høre igjennom alt etterpå Trenger bare å skaffe sanger først Noen som har noe mer techno med skikkelig bass? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Aldri i verden om ejg skal ha noe 50 Cent Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Aldri i verden om ejg skal ha noe 50 Cent 9589193[/snapback] En som har skjønt det Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Skjønt deT? Har hørt på Black, death og heavy metal siden jeg gikk i 5. klasse Edit: Spineshank var gansek bra Endret 27. september 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Noen som har noe mer techno med skikkelig bass? Hør igjennom sang-forslagene vi har lagt ut først.. Endret 27. september 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Joda, jeg skal det Men ejg trenger mange sanger og mye musikk. Nyformatert harddisk, og jeg gadd ikke ta backup av sangene mine.. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 søk på subwoofer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Det meste skal vel låte bra på på høytalerene dine, men personlig hadde jeg klemt inn litt blandet av følgende band: Turisas Finntroll Kalmah Ensiferum Norther Satyricon Equilibrium Soilwork Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Må bare anbefale Jokke & Valentinerne + Øystein Sunde. Forrige gang jeg hadde LAN gikk det i disse to artistene hele kvelden (og morran), har sjelden sett noen være så lei en type musikk noen gang EDIT: Jokke & Valentinerne ER veldig god LAN musikk (i begrensede doser) Endret 28. september 2007 av Submoose Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Hva med Kraftwerk? Er jo ihvertfall en gruppe som passer litt inn på et dataparty, teknologisk sett. Ellers så er det vel musikksmaken deres som er viktigst? Hva med å styre musikken en time hver? Og om alle er uenige med han som spiller musikken så bytter man Lenke til kommentar
BMen Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Drit i 50 Men få deg no Norsk rap så snakker vi hehe... Eller noe å chille på som FAKTISK Akon XD Men Soilwork og Soil Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Skjønt deT? Har hørt på Black, death og heavy metal siden jeg gikk i 5. klasse Edit: Spineshank var gansek bra 9589239[/snapback] ja, 50 cent er ikke noe man hører på ihvertfall ikke her i gården. Spineshank er greit det ja Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Skjønt deT? Har hørt på Black, death og heavy metal siden jeg gikk i 5. klasse Edit: Spineshank var gansek bra 9589239[/snapback] Hvis du har det, kan du vel velge musikk med mere futt i enn in flames og children da.. Anorexia Nervosa Behemoth Cannibal Corpse Cradle of Filth Dimmu Borgir Pig Destroyer Trivium The Black Mages Er verdt å nevne! det låter i detta annlegget ditt =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå