Munchkin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg har letet en del steder etter eksosanlegg til fz'en min, men det er vansklig. Vært innon mc-deler og crash. Noen som kan gi meg tips om hvor det kan være og få kjøpt? Takk! -Martin Lenke til kommentar
shalle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei! Jeg har letet en del steder etter eksosanlegg til fz'en min, men det er vansklig. Vært innon mc-deler og crash. Noen som kan gi meg tips om hvor det kan være og få kjøpt?Takk! -Martin 9587833[/snapback] Martin, er du ute etter orginal eller ettermarket deler? Når vil du ha dem? Send en e-lapp til [email protected] så skal jeg forklare detaljene siden delene kommer fra USA. Ekosanlegg kommer i flere utgaver, rustfritt stål, blant annet. PS må vite nøyaktig modell og år. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei! Jeg har letet en del steder etter eksosanlegg til fz'en min, men det er vansklig. Vært innon mc-deler og crash. Noen som kan gi meg tips om hvor det kan være og få kjøpt? Takk! -Martin 9587833[/snapback] Der er både org og trim potte på mc-deler. du får også kjøpt det på http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=...4&n=-2040239609 (Mobilsentrum). Endret 28. september 2007 av duligot Lenke til kommentar
Munchkin Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hei! Jeg har letet en del steder etter eksosanlegg til fz'en min, men det er vansklig. Vært innon mc-deler og crash. Noen som kan gi meg tips om hvor det kan være og få kjøpt? Takk! -Martin 9587833[/snapback] Der er både org og trim potte på mc-deler. du får også kjøpt det på http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=...4&n=-2040239609 (Mobilsentrum). 9594895[/snapback] Takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå