IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hei, noen som vet om en god side for å laste ned nye våpen til cs? ikke sider som bruker render og ikke ingame for det er så amatør. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 CSNation, også sjekker du ut SOTD seksjonene. Lenke til kommentar
Silverstone Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 www.counterstrikecenter.com www.cs-skins.net Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=83088 jeg vil nevne det her også, stapp cs dritten deres opp i rompa. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 synd for deg at du ikke liker spillet...men hold det for deg selv er du snill vi rakker ikke ned på spillene du liker... grow up Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 hvor barnslig og umoden er det mulig å bli? jeg driter i kass spill du liker, men du føler visst trang til å la så mange som mulig vite kass spill du ikke liker, vet du hva? jeg driter i det! takk for replyene, stikker og koser meg med sidene nå amatør messig sider som bruker rendere og ikke ingamge screenshots på modelsene sine, renderne er fete men skulle vært i en egen kategori for det virker som at de bruker rendere for å skjule at modellen suger ingame. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 arg, alle de sidene bruker rendede bilder. det er kult som wallpaper men jeg ser etter gode cs modeller nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 arg, alle de sidene bruker rendede bilder. det er kult som wallpaper men jeg ser etter gode cs modeller nå. Nei. På CSNation, you see what you get! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 det er rendere der, er lotto om du får noe bra eller ikke . testet en awp og mp5 og noe greier, renderen så nesten ekte ut mens den orginale mp5'en var mye bedre enn den jeg lastet ned og de andre var ikke verdt nedlastingen. jeg bryr meg ikke om hvor bra våpenet er i 3dmax render og slikt for jeg bruker ikke slike progs, eneste som teller for meg er hvordan det ser ut inni spillet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 så sjekk dem ut i HL model viewer da...enklere er det ikke...å sjekk litt opp om ratings andre har gitt dem...(snakker om www.counterstrikecenter.com nå da) jeg har iallefall funnet MANGE gullkorn der...hele settet jeg bruker nå fant jeg der, om jeg ikke tar feil...og flere og flere som ser modellene jeg bruker, vil kopiere Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 gidder ikke laste ned alle modellene for å finne ut hvilken jeg liker best. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Får gjøra som jeg gjorde da jeg spilte cs! lag dine egne våpen! mye mer moro og du får dem akkurat slik du vil ha dem! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 evil_snowman: vil du jeg skal anbefale noen til deg? Noe skikkelig bra noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå