Gå til innhold

god cs models side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor barnslig og umoden er det mulig å bli? jeg driter i kass spill du liker, men du føler visst trang til å la så mange som mulig vite kass spill du ikke liker, vet du hva? jeg driter i det! :D

takk for replyene, stikker og koser meg med sidene nå :D

amatør messig sider som bruker rendere og ikke ingamge screenshots på modelsene sine, renderne er fete men skulle vært i en egen kategori for det virker som at de bruker rendere for å skjule at modellen suger ingame.

Lenke til kommentar

det er rendere der, er lotto om du får noe bra eller ikke :D. testet en awp og mp5 og noe greier, renderen så nesten ekte ut mens den orginale mp5'en var mye bedre enn den jeg lastet ned og de andre var ikke verdt nedlastingen. jeg bryr meg ikke om hvor bra våpenet er i 3dmax render og slikt for jeg bruker ikke slike progs, eneste som teller for meg er hvordan det ser ut inni spillet.

Lenke til kommentar

så sjekk dem ut i HL model viewer da...enklere er det ikke...å sjekk litt opp om ratings andre har gitt dem...(snakker om www.counterstrikecenter.com nå da) jeg har iallefall funnet MANGE gullkorn der...hele settet jeg bruker nå fant jeg der, om jeg ikke tar feil...og flere og flere som ser modellene jeg bruker, vil kopiere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...