Gå til innhold

halo 3, spørsmål om campaign?

ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker denne tråden jeg.. Noen som vet om det er mulig å søke etter noen å spille coop med? Virker bare som om du kan joine folk. Klarer ikke søke til noen tilfeldige på nettet slik som med GOW.. Nå har jeg prøvd i flere timer her! På GOW kunne jo du søke opp coop gamer på live og se hva de spilte. Så valgte du hvilken du ville joine og du gikk rett inn i gamet. Funket jo fantastisk bra.

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Bruker denne tråden jeg.. Noen som vet om det er mulig å søke etter noen å spille coop med? Virker bare som om du kan joine folk. Klarer ikke søke til noen tilfeldige på nettet slik som med GOW.. Nå har jeg prøvd i flere timer her! På GOW kunne jo du søke opp coop gamer på live og se hva de spilte. Så valgte du hvilken du ville joine og du gikk rett inn i gamet. Funket jo fantastisk bra.

9588607[/snapback]

Ifra denne anmeldelsen kan du ikke gå rett inn i en campaign :

" Perhaps Gears of War spoiled me, but I’m disappointed to find out that co-op players can only join a game in the opening lobby. Players are not allowed to pop into a campaign that’s currently ongoing. Also, if any player drops out of the game, the entire level has to be reloaded. "

Lenke til kommentar

okey, har ikke fått med meg helt detta her. driver og skal finne alle skulls. men nr1: kan man finne disse når man spiller alene i SP? nr2: hvordan "får" man disse, har plukket opp 1 av disse her, menne hva skal man gjøre med dem? får ikke gjort noe annet enn og kaste dem ned på bakken.. kan noen forklare litt nermere på hvordan man "unlocker" skulls?

nwm! fant det ut selv :p

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...