ecko Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg har ett spørsmål om campaignen(skrevet feil?) på halo 3. er det slik som på halo 1 at man kan se ikoner som viser hvilken vanskelighetsgrad du har gjennomført banen på? eller er det så kjedlig som i halo 2? Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Enda bedre... Du kan se hvilken vanskelighetsgrad du har utført det på både alene og i co-op(Begge vinduene stå sivna hverandre, med logoen som tilsvarer vanskelighetsgraden du har fullført brettet på). Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Bruker denne tråden jeg.. Noen som vet om det er mulig å søke etter noen å spille coop med? Virker bare som om du kan joine folk. Klarer ikke søke til noen tilfeldige på nettet slik som med GOW.. Nå har jeg prøvd i flere timer her! På GOW kunne jo du søke opp coop gamer på live og se hva de spilte. Så valgte du hvilken du ville joine og du gikk rett inn i gamet. Funket jo fantastisk bra. Endret 27. september 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bruker denne tråden jeg.. Noen som vet om det er mulig å søke etter noen å spille coop med? Virker bare som om du kan joine folk. Klarer ikke søke til noen tilfeldige på nettet slik som med GOW.. Nå har jeg prøvd i flere timer her! På GOW kunne jo du søke opp coop gamer på live og se hva de spilte. Så valgte du hvilken du ville joine og du gikk rett inn i gamet. Funket jo fantastisk bra. 9588607[/snapback] Ifra denne anmeldelsen kan du ikke gå rett inn i en campaign : " Perhaps Gears of War spoiled me, but I’m disappointed to find out that co-op players can only join a game in the opening lobby. Players are not allowed to pop into a campaign that’s currently ongoing. Also, if any player drops out of the game, the entire level has to be reloaded. " Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det fremdeles slik på Legendary, at hvis en pers dør, så må alle starte på nytt fra forrige Checkpoint? Kan bli litt slitsomt hvis man er 4 stk. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nei tror ikke det, husker ikke helt. Prøvde med en venn av meg tidligere idag på ledgendary, og han døde en del ganger når jeg ikke døde for å si det sånn Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det fremdeles slik på Legendary, at hvis en pers dør, så må alle starte på nytt fra forrige Checkpoint?Kan bli litt slitsomt hvis man er 4 stk. 9588999[/snapback] nei, men du kan aktivere en skull slik at det blir sånn.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hva er egentlig di skulls'a til? Finnes det noen guide online som rettleder deg til hvor du kan finne disse? Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Etter du har runna en level, burde du kjøre rundt med kameraet og lete etter dem Du får achivements når du finner dem, og de gjør spillet vanskeligere. F.eks, at du ikke kan se våpenet ditt osv. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er det fremdeles slik på Legendary, at hvis en pers dør, så må alle starte på nytt fra forrige Checkpoint?Kan bli litt slitsomt hvis man er 4 stk. 9588999[/snapback] Legendary er ganske lett med 4 stykker, blir mer zerg enn noe annet. Respawningen er mye fortere enn i Halo 1. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 litt nede på siden her står det hva forskjellige skulls er til Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) okey, har ikke fått med meg helt detta her. driver og skal finne alle skulls. men nr1: kan man finne disse når man spiller alene i SP? nr2: hvordan "får" man disse, har plukket opp 1 av disse her, menne hva skal man gjøre med dem? får ikke gjort noe annet enn og kaste dem ned på bakken.. kan noen forklare litt nermere på hvordan man "unlocker" skulls? nwm! fant det ut selv Endret 28. september 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå