Gå til innhold

Blu-ray 300 - Ikke fullstendig bilde, men "oppdelt"

Teds

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk min bestilling fra CDon i går, i denne pakka lå min første Blu-ray-film. 300 ble stappa inn i PS3 og filmen ble satt i gang.

MEN, så kom problemet, bildet ble delt! Nederste delen av fjernsynet viste hele bildet, men i øverste rand av bildet fikk jeg se bunnen av total-bildet!

Slik at 80% av fjernsynsskjermen ble dekket av bildet i sin helhet, mens 20% (toppen av bildet) ble brukt til nederste delen av total-bildet.

Merksnodig, prøvde meg på litt forskjellige innstillinger frem og tilbake, men kom ikke frem til noen løsning. Er sikkert bare en liten innstilling, men håper noen kan si meg nøyaktig hva som må gjøres?

Har en:

- LG37LB1R

- PS3

- Denon 2307 receiver som bildet blir kjørt gjennom (tviler på om det har noe med problemet å gjøre)

Om posten er feilkategorisert, håper jeg en moderator kan flytte den.

På forhånd, takk for all hjelp! :)

Mvh. Ole Martin Haugesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker noe lignende skjedde en gang når jeg var på kino, da ble det litt bråk fra salen som ble avbrutt av et stort smell, så ristet hele bildet også virket det.

Har ikke peiling hva det kan være, har du stort nok tv?

9588939[/snapback]

Hehe, forskjellen her er vel at de kjører på ruller/digitalt (usikker), mens jeg går rett fra plata.

Har en 37". Skulle holdt i lange bananer. Som sagt, tror det er noe med innstillingene på TV/PS3, men har ikke snøring på hva...

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...