Gå til innhold

Fins lignende program som NetStumbler?

ironduke

Anbefalte innlegg

Hvike programmer finnes for å se hvor gode signalene i WLAN er på min bærbare pc?

Har tenkt å flytte den litt rundt i huset og så se på et eventuelt program hvor sterke signalene var osv.

Tips tas i mot med takk :)

Tenker på noe lignende som NetStumbler, men dette har ikke support for mitt trådløse kort.

Endret av ironduke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at du ikke får brukt det for du ikke får deaktivert windows zero config eller at kortet faktisk ikke er støttet?

WZC slår du av ved å skrive "services.msc" i kjør under start knappen. Scroll deretter ned til neste i bunnen hvor det står windows zero configuration.

Lenke til kommentar

Hadde også samme problem med et innebygget intel kort i min bærbare. Løste det med å heller kjøre et pcmcia kort i tillegg. (Fikk jeg g nett i tillegg også... )

Problemet er vel at noen kort ikke støtter visse komandoer som trengs for å søke etter nett og finne signalstyrke, S/N osv. Så har man problemer i NetStumbler er det stor fare for at man får samme problem i andre programer også.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Mener du at du ikke får brukt det for du ikke får deaktivert windows zero config eller at kortet faktisk ikke er støttet?

WZC slår du av ved å skrive "services.msc" i kjør under start knappen. Scroll deretter ned til neste i bunnen hvor det står windows zero configuration.

Noen som vet hvordan man kan gjøre dette i vista, da jeg ikke finner WZC i "services.msc" der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...