appelsinbrus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jess, ei venninne kjørte i bilen forran og smæsja min bil og litt på han andres bil. Jeg kjører en crappy Corsa så den driter jeg vel ærlig talt litt i, men vi må kjøpe ny fanger til han duden. Hva kan noe sånt koste? Legger ved bilde, ringa rundt det som er skada. Endret 27. september 2007 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jess, ei venninne kjørte i bilen forran og smæsja min bil og litt på han andres bil. Jeg kjører en crappy Corsa så den driter jeg vel ærlig talt litt i, men vi må kjøpe ny fanger til han duden. Hva kan noe sånt koste? Legger ved bilde, ringa rundt det som er skada. 9587603[/snapback] Siden jeg jobber i bransjen som lager slike kapper for Volvo og Saab , så kan jeg si at det dessverre kan bli en dyr affære Nå vet jeg ikke hvor mye en slik kappe koster på en Renault... men hadde det vært en Volvo av nyere type så er det alt ifra 10.000 kr til 17.000 kr. Det har mye å si om aluminium skinnen som sitter bak kappen også har blitt skadet ( har den rygge sensor ? ) Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en telefon til Bilia og spurt etter pris. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Crap.. Det irriterende er jo at den nesten ikke er skada i det heletatt.. Nesten bare riper fra de knuste frontlyktene mine.. Irriterende å bytte hele driten bare for det.. Trur btw ikke det var ryggesensorer.. Så ingen i allefall.. Det er sånne runde dingser på fangeren, ikke sant? Så ingen slike.. Endret 27. september 2007 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Crap.. Det irriterende er jo at den nesten ikke er skada i det heletatt.. Nesten bare riper fra de knuste frontlyktene mine.. Irriterende å bytte hele driten bare for det.. Trur btw ikke det var ryggesensorer.. Så ingen i allefall.. Det er sånne runde dingser på fangeren, ikke sant? Så ingen slike.. 9587654[/snapback] Ok , her er hva du skal gjøre.. personen som eier bilen vil sikkert ha pengene kontant for så å si at han/hun skal bytte ut kappen.. men siden det er så lite skade så tar de heller pengene og lar kappen være sånn. Ring til Bilia som er Renault forhandler for å få riktig pris ( slik at du ikke blir lurt der ) og krev at du får se kviteringen på reparasjon / utbytte ! Ikke noe er så surt som å betale mange penger for noe som ikke blir gjort alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå