Gå til innhold

Ubytte av å kjøpe 2900 pro/xt

hkg

Anbefalte innlegg

Jeg sitter for øyeblikket med et 7900gt kort med 256 mb ram, men tenker å bytte ut dette. Spiller mest i relativt høye widescreen-oppløsninger og kunne bl.a. tenke meg noe mer ram på skjermkortet.

Har i den sammenheng kikket litt på 2900 pro/xt kortene, men det er en stund siden jeg var aktiv på hardware-fronten, og har ikke helt nye komponenter i PC-en, så er ikke sikker på hvor stort utbytte jeg faktisk vil få av å bytte .

Har en opteron 144 (2,5ghz atm) på et nfi nf4 ultra-d kort, og 2 gb ddr ram.

Vil komponentene ellers gjøre at vinninga nærmest går opp i spinninga?

(Kan hende jeg får ut fingern og monterer vapoen på cpu igjen, slik at den blir klokket en god del mer, men det er usikkert.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter for øyeblikket med et 7900gt kort med 256 mb ram, men tenker å bytte ut dette. Spiller mest i relativt høye widescreen-oppløsninger og kunne bl.a. tenke meg noe mer ram på skjermkortet.

Har i den sammenheng kikket litt på 2900 pro/xt kortene, men det er en stund siden jeg var aktiv på hardware-fronten, og har ikke helt nye komponenter i PC-en, så er ikke sikker på hvor stort utbytte jeg faktisk vil få av å bytte .

Har en opteron 144 (2,5ghz atm) på et nfi nf4 ultra-d kort, og 2 gb ddr ram.

Vil komponentene ellers gjøre at vinninga nærmest går opp i spinninga?

(Kan hende jeg får ut fingern og monterer vapoen på cpu igjen, slik at den blir klokket en god del mer, men det er usikkert.)

9587528[/snapback]

Det nye HD2900 pro kommer til å bli det kortet som er mest "bang for the buck"..

Altså mest ytelse til prisen ;) Jeg skal iverfall ha ett (eller to)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...