MrDonut Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei jeg har kjøpt en pakkeløsning fra komplett ('amd') Men i manualen som kommer med motherboardet står det ikke hvor jeg skal ta de forskjellige ledningene, jeg har en k9n neo v3 motherboard dere kan se helle PC-en på: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg skal gjerne svare deg hvor ledningene går jeg, men mistekrevet er vel at du i det miste forklarer hvilke ledninger du snakker om eller hur? Det finnes jo et dusin forskjellige kabeltyper i en PC, så du må forklare bnedre om du vil ha et svar. -Stigma Endret 27. september 2007 av Stigma Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 - og ellers så er det merkelig at ikke manualen forteller hva de ulike koblingene på hk gjelder. Har du lest ordentlig? Sjekk denne manualen (antakelig den samme som du har men..). http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...=1&prod_no=1244 Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis det er kabler som an ikke vet hvor skal må det jo være poweron reset hdd-LED osv (de andre som IDE og SATA er jo ganske vanskli å sette feil??) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis det er kabler som an ikke vet hvor skal må det jo være poweron reset hdd-LED osv (de andre som IDE og SATA er jo ganske vanskli å sette feil??) 9587688[/snapback] Kan jo være hva som helst, f.eks. 4-pins power til PSU, eller hvilken vei P-ATA kabel skal stå i en diskettstasjon, eller tilkobling for ekstern USB kontakt osv. osv. Tror ikke vi skal annta noe jeg... bedre om OP spesifiserer litt bedre. -Stigma Lenke til kommentar
MrDonut Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 det er kablene: power sw, hdd led reset sw, hd audio, ac'97 hvor er det de skal plasseres... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I manualen din (pkt 8 Front Panel Connectors, JFP1) finner du noen av dem..... Lenke til kommentar
MrDonut Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 strømledningene er det samme hvor de går? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nei, se i manualen din. Nå er det slik at strømledningene til vanlig bare passer en plass og en vei, men bruk manualen til å se hva som er hva, og hva som skal hvor Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 det er kablene: power sw, hdd led reset sw, hd audio, ac'97 hvor er det de skal plasseres... 9587762[/snapback] Et tips når det gjelder dette; studér (bruk gjerne forstørrelseglass) frontpanel-kontaktene og skriv ned på en lapp hvor de forskjellige pinnene står, -står printet med navn på selve hovedkortet. før man monterer hk'et inn i PC-en. En annen ting som ofte kan være litt forvirrende, er at manualen kan vise kontakten en annen vei opp/ned, enn det "man ser" når PC-en står foran deg på bordet. Noen illustrasjonsbilder (muligens ikke helt likt ditt hk, men gir en oversikt) Lenke til kommentar
MrDonut Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 jeg har en hvit ledning med noen røde prikker som går opp gjennon ledningen. på tuppen har den ikke noe pigger den er helt flat og har en slags gul plastikk greie, noen som vet hva det er og hvor den skal? Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er en temarturføler du bare legger den der du vil mle temraturen... hvis denne fulgte med kabinettet ditt er det sikkert en LCD som viser temp i front/top?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå