Jeez Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Går det, på norske webshoper, å få tak i løse 3 1/4 harddiskbrønner når en går tom for de en allrede har? Snakker ikkje om sånne en setter inni 5 1/4 brønner nå. På forhand takk! Jeez Lenke til kommentar
Stone Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Tenker du på dette? http://www.overclockers.com/tips774/ S-O Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Det er nok fare for at du må lage det selv ja.. Alle kabinetter er jo ikke like, så det er jo ikke bare å kjøpe no sånt å bare feste det.. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Men skal sverge på at eg har sett de en anna plass, til deg Stone; det der ser jo ikkje så ille ut heller nei. Hauge: Det kunne jo hende sjølve fabrikanten av merket laga noen sånne, eg veit ikkje. Kanskje eg bare skulle ha kjøpt et serverkabinett og glømt hele greia [ Denne Melding var redigert av: Jeez på 2002-01-04 19:39 ] Lenke til kommentar
Stone Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Du trenger ikke et server kabinett for et par ekstra harddisker, hvis det da ikke er snakk om scsi eller at du har dårlig kjøling i kabinettet ditt. S-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå