Maiev S. Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Når jeg prøver å innstallere driverne til G15 ender jeg opp med en liten firkant etter jeg har trykket på install. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Legger ved bilde: Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ok, nå har jeg innstallert det, men jeg FÅR DET IKKE TIL Å FUNKE :| Lys og alt funker, men jeg får ikke tastaturet til å virke! :| VÆR SÅ SNILL Å HJELPEBUUUHUHUU Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Nå har jeg formatert maskina og innstallert alle drivere og alt på nytt, allikevel får jeg ikke mitt logitech G15 til å virke. Det kommer ingen feilmelding, tastaturet lyser og "memory-knappene" virker. Jeg FATTER ikke hvorfor det ikke virker. Noen som vet noe eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kanskje det er deffekt? Sjekk hovedsida til logitech, mulig du kan få noe hjelp der, også prøv å google litt, kaskje du finner andre som har/hatt samme problem med mulig fiks til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå