Gå til innhold

Fremdeles litt problemer med lagerstatus?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skrevet meg opp for varsling når Nokia N81 kom på lager i en nettbutikk. Nå har jeg fått mail om at N81 er på lager i en nettbutikk, og sannelig, i prisguiden står det at Komplett har 51-100 telefoner inne. Men, hos Komplett står det at de ikke har noen på lager. Skuff.

Betyr dette at Komplett har solgt 51-100 N81-er i dag, eller er det en feil her? Vet at det har vært feil med lagerstatussystemet før, men.. Det er jo kanskje ikke helt i orden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde skrevet meg opp for varsling når Nokia N81 kom på lager i en nettbutikk. Nå har jeg fått mail om at N81 er på lager i en nettbutikk, og sannelig, i prisguiden står det at Komplett har 51-100 telefoner inne. Men, hos Komplett står det at de ikke har noen på lager. Skuff.

Betyr dette at Komplett har solgt 51-100 N81-er i dag, eller er det en feil her? Vet at det har vært feil med lagerstatussystemet før, men.. Det er jo kanskje ikke helt i orden.

Hei.

Dette var nok en kortvarig feil i PG, noe vi så litt av i slutten av september :p

Ser at det ikke er noe problem i forbindelse med dette produktet per dags dato, så det har mest sannsynlig "ordnet seg selv".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...