carolinecordelia Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har et ATI grafikkort Sapphire x1550( som jeg ikke får til å virke som det skal. Kortet skal liksom være sertifisert for Vista, men likevel fungerer det ikke slik det skal. Får feilmelding om at at den ikke kan laste inn driver. Får også feilmelding om Aero (aner ikke hva det er) Noen som har en smart løsning på dette? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har du lastet ned driver fra siden dems eller er det vista som sier at den ikke klarer og finne riktig driver? Aero er en funksjon i vista som ikke virker hvis du ikke har nok skjemkortminne.. Lenke til kommentar
carolinecordelia Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 sorry jeg veit hva aero er har lasta ned driverene fra ati og jeb ruker ultimate... når jeg skal bytte "layout" er bare vista basic der å jeg prøver å åpne aero manuelt men den går bare til basic og hver gang jeg starter PC-en og trykker på egenskaper for ati X1550 kommer det bare kan ikke laste inn driver re installer driveren og det har jeg gjort mange ganger uten nytte og har til og med prøvd å re installere vista men det hjelper ikke Lenke til kommentar
carolinecordelia Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Når jeg hadde ge force 6200 virka det men ikke nå bytta pga det lagger mindre med 512 mb enn 128 mb ! Lenke til kommentar
carolinecordelia Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 og jeg har "WDDM" greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå