radivx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Men de tar jo utrolig mye da. 200 kr pr time. Komplett tar jo bare 200 totalt hvis de ikke finner feil. 9587265[/snapback] Til slutt er det vel kundene som må betale for det uansett.... Syns det er mer fornuftig at de fakturerer for faktiske kostnader til de det gjelder. Jeg vil i alle fall ikke at prisene skal gå opp på alt, slik at jeg må "sponse" de som sender inn ting det ikke er noe feil på. 200 pr time syns jeg var utrolig billig! Det koster nok langt mer å ha en ansatt pr time. 9588404[/snapback] Vil tro de går i null med denne prisen. Lønnen til datateknikere med disse arbeidsoppgavene er ikke noe spesielt bedre enn andre serviceyrker med tilsvarende oppgaver, så jeg vil at Person + Overhead = 200kr. Egentlig en helt fear pris, noe som viser at vi har med en seriøs bedrift å gjøre. De fleste useriøse bedrifter ville nok vært uhørt grinete og forlangt 550kr eks. mva. eller noe i den duren. edit: Glemte å si at jeg alltid har fått ordnet opp med Netshop. Var en gang de var treige, men det var pga. at det handlet om et utgått produkt. Endret 29. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå