daruu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det spiller litt rolle på hvordan måte og hvorfor de slo opp vil jeg også si da! Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ville aldri plukka opp søpla til noen, men visst noen vil ha min søpel så for all del............ 9592584[/snapback] Hvordan kan du kalle et menneske for søppel kun fordi det er eksen din? Føler at jeg blir provosert når du sier sånt. Selv om det blir slutt mellom to personer, så kan de fortsatt være gode venner og sånt etterpå. 9593330[/snapback] Beklager. Skulle kanskje skrevet ironi bak! Jeg mener ikke at andre mennesker er søppel! Da kunne jo ikke jeg vært sammen med samboeren min som tross alt har vært gift før. For han er jo da "søppla" til x sin! Så jeg er ikke så kynisk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Snakk med kameraten din først. Høl kommer å går, venner består. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Høl kommer å går, venner består. 9593604[/snapback] Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Beklager. Skulle kanskje skrevet ironi bak! Jeg mener ikke at andre mennesker er søppel! Da kunne jo ikke jeg vært sammen med samboeren min som tross alt har vært gift før. For han er jo da "søppla" til x sin! Så jeg er ikke så kynisk 9593600[/snapback] Jeg forsto ikke ironien i det når du skrev det. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg forsto ikke ironien i det når du skrev det. 9593685[/snapback] Jeg gjorde vel ikke så mye for å bli forstått heller! Men da vet du hvertfall at jeg egentlig er en engel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå