Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker ei jente. eksen til beste kammeraten.

Gjest ano_nym

Anbefalte innlegg

Hoi!

Liker ei jente veldig godt, men det eneste er at hun er eksen til bestekameraten min..

Det er en god stund siden de slo opp, men jeg synes enda det er litt "rart" å bli sammen med henne..

Han som hun var sammen med driver med ei anna ei alt, så da har det kanskje ingen betyding..??

Uansett;

Vi har egentlig veldig bra kontakt på skolen og på MSN,nettby osv. Vi snakker om ting og mye anna :)

Ofte er det hun som tar iniativ til å byne å snakke, så jeg TROR hun liker meg litt.

Idag så ble det spøkt litt med hvem i klassa liker osv. også sa hun at hun godt kunne bli sammen med meg, men det var til noen andre hun sa det til, så jeg lata som at jeg ikke hørte det :love:

Men hvordan skal jeg si på en litt beskeden måte at jeg liker henne godt?

Jeg er langt i fra erfaren med det med jenter, og jeg vil si jeg er litt beskeden når det gjelder jenter :p

Dette ble enn veldig yryddig post..

Jeg velger å være anonym pga. det er flere i klassa mi som driver innpå forumet.

Hilsen

Anonym.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville aldri plukka opp søpla til noen, men visst noen vil ha min søpel så for all del............

9592584[/snapback]

Hvordan kan du kalle et menneske for søppel kun fordi det er eksen din? Føler at jeg blir provosert når du sier sånt. Selv om det blir slutt mellom to personer, så kan de fortsatt være gode venner og sånt etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er moralsk rett å bli sammen med eksen til kompisen.

9587692[/snapback]

Enig. Jeg synes det ville være galt, ihvertfall om du ikke prater med han om det og får grønt lys først.

9593386[/snapback]

Tror du tok den tanken ut av hode på meg :)

Hvis du har snakket med kompisen om det, og han sier at det er greit (du forstår på kompisen din om han mener det eller ikke når det gjelder det) så er jo alt opp til deg selv etterpå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...