Gjest ano_nym Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hoi! Liker ei jente veldig godt, men det eneste er at hun er eksen til bestekameraten min.. Det er en god stund siden de slo opp, men jeg synes enda det er litt "rart" å bli sammen med henne.. Han som hun var sammen med driver med ei anna ei alt, så da har det kanskje ingen betyding..?? Uansett; Vi har egentlig veldig bra kontakt på skolen og på MSN,nettby osv. Vi snakker om ting og mye anna Ofte er det hun som tar iniativ til å byne å snakke, så jeg TROR hun liker meg litt. Idag så ble det spøkt litt med hvem i klassa liker osv. også sa hun at hun godt kunne bli sammen med meg, men det var til noen andre hun sa det til, så jeg lata som at jeg ikke hørte det Men hvordan skal jeg si på en litt beskeden måte at jeg liker henne godt? Jeg er langt i fra erfaren med det med jenter, og jeg vil si jeg er litt beskeden når det gjelder jenter Dette ble enn veldig yryddig post.. Jeg velger å være anonym pga. det er flere i klassa mi som driver innpå forumet. Hilsen Anonym. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis han er bestekompisen din så vil han nok forstå. Og hvis ikke, hva har han med det uansett? Go for it. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 det er sant.. Men hvordan skal jeg si at jeg liker henne på en god måte? er litt sjenert når det gjelder damer Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er bare en måte å si det på. Face your fears. Og hvis det du sier stemmer, så er hun mest sannsynlig interessert i deg også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En eks er en eks. Fyr løs. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hun sa ivertfall det, men hun sa det på en litt rar måte Slik at det ikke hørtes 100%sikkert ut, men 80% Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke hør på hva hu sier, hvis du absolutt skal tolke signaler så tolk ut fra det hu gjør. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg synes ikke det er moralsk rett å bli sammen med eksen til kompisen. Men det er heller ikke noe i veien for å ikke bli det. Du kan jo snakke med kompisen, og fortelle hvordan ting er. Er han bestekompisen din, vil han forstå og ikke si noe på det Lykke til! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hun sa ivertfall det, men hun sa det på en litt rar måte Slik at det ikke hørtes 100%sikkert ut, men 80% 9587655[/snapback] Slik tolking gjør deg sprø. Tro meg. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er bare å fyre løs. Men hvis bestekompisen din skulle vise tegn til misnøye og slik, så hadde jeg nok heller valgt en venn fremfor en kjæreste. Men de fleste mennesker vil jeg tro er mer forståelsesfull enn som så Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 tror det nesten er samma for han om jeg blir sammen med`a.. Men jeg hvet ikke helt.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I min vennegjeng har vi alltid styrt unna ekser til venner. Jeg synes det er veldig greit egentlig. Jeg hadde ikke klart å sett kompisen min holde på med en eks. Det kommer selvsagt ann på hvor lenge det har vært slutt da. Men synes man bør holde seg unna egentlig. Sett deg selv i den posisjonen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I og med at han kompisen har ny dame så ser ikke jeg problemet i hvert fall. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er forsåvidt sant. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 spør kompisen da. så vet han i alle fall det.... Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 spør kompisen da.så vet han i alle fall det.... 9592566[/snapback] Enig i denne jeg! Hvorfor gå å lure! Er bedre å spørre han enn at han skal bli sur på deg etterpå! Jeg ville aldri plukka opp søpla til noen, men visst noen vil ha min søpel så for all del............ Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ville aldri plukka opp søpla til noen, men visst noen vil ha min søpel så for all del............ 9592584[/snapback] Hvordan kan du kalle et menneske for søppel kun fordi det er eksen din? Føler at jeg blir provosert når du sier sånt. Selv om det blir slutt mellom to personer, så kan de fortsatt være gode venner og sånt etterpå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes ikke det er moralsk rett å bli sammen med eksen til kompisen. 9587692[/snapback] Enig. Jeg synes det ville være galt, ihvertfall om du ikke prater med han om det og får grønt lys først. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes ikke det er moralsk rett å bli sammen med eksen til kompisen. 9587692[/snapback] Enig. Jeg synes det ville være galt, ihvertfall om du ikke prater med han om det og får grønt lys først. 9593386[/snapback] Tror du tok den tanken ut av hode på meg Hvis du har snakket med kompisen om det, og han sier at det er greit (du forstår på kompisen din om han mener det eller ikke når det gjelder det) så er jo alt opp til deg selv etterpå! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du burde kanskje spørre han først om hva han synes om saken, min venn gjorde det og jeg ga faen (siden vi ikke hadde vært sammen lenge) og de ble sammen. Så slo de opp etter 1 måned eller noe sånt Men snakk med vennen din først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå