Repsils Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hallo! Da jeg kjøpte denne bilen for noen år tilbake var den originale luftfilterboksen byttet ut med et åpent filter. Dette gir finfin lyd, men når motoren blir varm går den da også merkbart dårligere pga varm luft. Så jeg har da lett etter en erstatning for dette men finner ikke noe som passer til bilen foruten alle de universale løsningene. Kan jo evt kjøpe noen innsugsrør å bygge selv,men hva gjør jeg da med luftmåleren og den andre slangen som går fra blokka til luftfilteret? (Husker ikke hva den heter ) Noen som har noen tips og evt vet om noen som selger ferdig løsning til den motoren? Mvh Thomas Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hallo!Da jeg kjøpte denne bilen for noen år tilbake var den originale luftfilterboksen byttet ut med et åpent filter. Dette gir finfin lyd, men når motoren blir varm går den da også merkbart dårligere pga varm luft. Så jeg har da lett etter en erstatning for dette men finner ikke noe som passer til bilen foruten alle de universale løsningene. Kan jo evt kjøpe noen innsugsrør å bygge selv,men hva gjør jeg da med luftmåleren og den andre slangen som går fra blokka til luftfilteret? (Husker ikke hva den heter ) Noen som har noen tips og evt vet om noen som selger ferdig løsning til den motoren? Mvh Thomas 9587060[/snapback] Det du kan gjøre er å prøve å "forsegle" området hvor luftfilteret sitter, fra resten av motorrommet, med f.eks. aluminiumsplater med varmereflekterende materiale. bor så noen hull i innerskjermen sånn at luftfilteret kan trekke luft derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå