Dr.Ittsekk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det bare meg eller er forumet ekstremt tregt i dag. (+30sek for lasting av en side.) Hvis det ikke bare er meg, hva er årsaken? Bruker Opera og firefox, samme problem begge steder. Lenke til kommentar
helto Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har ikke det problemet, alt er normalt her... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Diskusjon.no har alltid vært tregt, det låser seg opp mange ganger, eller bare ikke svarer. Skrev et langt innlegg i dag og når jeg skulle poste det så var diskusjon.no nede eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Det var veldig tregt her og ein halvtimes tid, men no ser det ut til å vere normalt att. REDIGERT: Stryk den! Det tok vel omtrent to minutt berre å få posta dette innlegget. Endret 27. september 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 For meg er det mye verre enn normalt i dag. Jeg får utslett hvis en side bruker mer enn 1 sek på å "load'e". Kroppen min er full av vabler. Vennligst fiks problemet. Alle andre sider virker normalt. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp, det er supertregt her hos meg idag også. Tok vel opp mot et halvt minutt å få opp siden for å skrive dette innlegget. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er/ var tregt hos meg og. Kom ikke inn i det hele tatt for 1/2 - 1 time siden. Er det ekstra mye trafikk på serverne i dag? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Me too, me too. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Nå går det bedre. Flott! Edit: Glem det. Nå er det enda verre enn før. . . Huff det er ekkelt med vabler. Endret 27. september 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Vi får være obs på det og se om det like plagsomt etter oppgraderingen Endret 6. oktober 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg