IcedInsanity Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Betalte heller ikke noe i tollen Det er ikke VGP sin fortjeneste,det er bare for den ikke ble stoppet i tollen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det er ikke VGP sin fortjeneste,det er bare for den ikke ble stoppet i tollen. VGP setter jo ned prisen til £20CAD eller noe så det ikke blir noe toll da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det er ikke VGP sin fortjeneste,det er bare for den ikke ble stoppet i tollen. VGP setter jo ned prisen til £20CAD eller noe så det ikke blir noe toll da. Etter mange bestillinger derifra så er eg klar over dette,men den kan likevel bli sjekket i tollen. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Bestilte meg Metal Gear Solid Essential Collection - PS2 for litt siden og som dere ser reklamerer dem for at Metal Gear 3 er Substinence versjonen. Joda det stemmer forsåvidt men disc2 som inneholder alt bonus materialet samt de 2 første metal gear spillene følger ikke med (selv om de skriver det) sendte følgende mail til dem: Greetings Recently i bought Metal Gear Solid: Essential Collection - PS2. It is being advertsised as having the first two metal gear games on the MGS 3 disc. I booted up MGS3 and couldnt find it on the disc This was one of the main reasons i bought this pack. Update: i read around on the forums and it seems the first games are on the second disc of Metal Gear Solid 3: Subsistence. However the second disc was not included with my order. Any chance you could send it to me? Svaret: Not sure about this, as this was the basic description on the game and no one has ever brought this to may attention before. I'm guessing when releasing the bundle as the second disc was the online portion which is no longer active they removed it from the package entirely. Thanks, Sidney Customer Service Representative Dett var dett...ikke har dem forandra på teksten heller for de av dere som vil kjøpe pakka. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 hvordan er det med momsen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det eneste du betaler er spillet + frakt. Ikke noe moms Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Hvor mye er frakten? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 De er den definitivt raskeste utenlands slik jeg opplever det. Butikker i England er mye tregere. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Hvor mye er frakten? Frakten for spill er vanligvis 7USD = 35kr. Men for større ting som PS Eye er det 15USD. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 VGP er kongen...... Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Noen måter å bestille fra VGP uten VISA kort? Kan ikke bestille med VISA kortet mitt på nettet... :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Noen måter å bestille fra VGP uten VISA kort? Kan ikke bestille med VISA kortet mitt på nettet... :/ Kan du ikke det eller får du ikke lov ? Lenke til kommentar
Mattisn Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg bestilte meg en konsoll + 2 spill på fredag fra VGP. Men de sendte meg ikke meld om ID bevis heller at de har sendt bestilingen som f eks order SHIPPED, men bare en mail som dette (Internet Purchase Receipt) og en annen der det stod new status: processing.. Jeg var innom minibanken min idag tidlig så jeg at de hadde trukket ut penger fra konton min. Jeg sendte dem mail noen timer etter bestilingen den fredagen å spørte om de hadde SHIPPED mine bestillinger, men jeg fikk aldri svar.. Hva skal man gjøre på en slik situasjon?? Endret 30. juni 2008 av Mattisn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg bestilte meg en konsoll + 2 spill på fredag fra VGP. Men de sendte meg ikke meld om ID bevis heller at de har sendt bestilingen som f eks order SHIPPED, men bare en mail som dette (Internet Purchase Receipt) og en annen der det stod new status: processing.. Jeg var innom minibanken min idag tidlig så jeg at de hadde trukket ut penger fra konton min. Jeg sendte dem mail noen timer etter bestilingen den fredagen å spørte om de hadde SHIPPED mine bestillinger, men jeg fikk aldri svar.. Hva skal man gjøre på en slik situasjon?? Du slapper av og lar ting få litt tid. Statused din kommer nok til å endres til shipped snart. Lenke til kommentar
Mattisn Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, ok. Men kan det ha noe med at de kanskje ikke har mine best på lager? Siden statusen står på processing altså behandling. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 vgp har PS3 på lager. Og siden du bestilte på en Fredag, blir den sikkert sendt i morgen. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, ok. Men kan det ha noe med at de kanskje ikke har mine best på lager? Siden statusen står på processing altså behandling. Men så skal sant sies at det er en heeeeelt annen tidssone i Canada Så kan ta lang tid før de svarer. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja er det ikke no sånt no at de er en dag bak vors eller no a? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Norge ligger 6 timer foran Canada, klokken er 04:38 der nuh Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er ikke VGP sin fortjeneste,det er bare for den ikke ble stoppet i tollen. VGP setter jo ned prisen til £20CAD eller noe så det ikke blir noe toll da. Etter mange bestillinger derifra så er eg klar over dette,men den kan likevel bli sjekket i tollen. Jepp det skjedde med meg når jeg bestilte GTA IV derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå