Gå til innhold

erfaringer med videogamesplus.ca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-6823-1208285094.jpg

La inn denne bestillingen i går ca kl 19 norsk tid og den skiftet fra status 'pending' til 'processing' sånn ca kl 21.00. Nå har den hatt status 'processing' siden da. Hvor lang tid tar det før de sender ut pakken?

Ser at det står (In stock usually ships within 24hrs) på to av varene, bortsett fra Wii Classic Controller hvor det ikke står noe mer etter varenavn. Betyr det at de ikke har den på lager?? Ligger jo ute for salg og det står ingenting om dette...

Noen som har erfaringer fra VGP som kan si noe om tiden det går fra bestilling legges inn til den sendes?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan funker preorder? Jeg bestillte GTA IV for 4mnd'er siden (Order Date: Saturday 26 January, 2008). Jeg vet det ikke kommer ut før 29.4.08, men får jeg mail? Fordi det er ikke betalt enda, tok sånn preorder og betal senere.

Lenke til kommentar

Er det mulig å sende vgp en mail om å vente litt med å sende et spill jeg har forhåndsbestilt?

Har nemlig forhåndsbestilt GTA IV, men skjønner nå at jeg ikke får det før i neste uke av vgp, så jeg lurte på å ta meg en tur på Elkjøp i morgen og se om jeg får tak i et eksemplar.

Hvis jeg gjør det, så kan jeg jo bare kanselere ordrer, men om jeg ikke får tak i noe, så er det jo kjipern om jeg bestiller på nytt og havner bakerst i køen.

Så noen som vet noe om dette er mulig?

Lenke til kommentar

Tror jeg bare tar å lar bestillingen ligge. Om jeg får tak i spillet i morgen, og de sender det til meg, så kan jeg alltids bare selge det på finn eller no. Betaler 350 kroner for det, så regner med at det er noen som vil kjøpe det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...