robiwan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bestilte Nintendo Ds lite på fredag, kom idag. Hadde ikke forventet at de skulle være så raske Måtte du betale noe toll elle moms på DSen? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 La inn denne bestillingen i går ca kl 19 norsk tid og den skiftet fra status 'pending' til 'processing' sånn ca kl 21.00. Nå har den hatt status 'processing' siden da. Hvor lang tid tar det før de sender ut pakken? Ser at det står (In stock usually ships within 24hrs) på to av varene, bortsett fra Wii Classic Controller hvor det ikke står noe mer etter varenavn. Betyr det at de ikke har den på lager?? Ligger jo ute for salg og det står ingenting om dette... Noen som har erfaringer fra VGP som kan si noe om tiden det går fra bestilling legges inn til den sendes? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Med min PS3 så tok det en dag fra eg la inn best til den ble sendt Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan skal jeg få kjøpt hvis jeg ikke har kredittkort eller visa etc.? Skal jeg velge "Cash/Money Order/Postal Order"? Blir det noe ekstra "fees"? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan funker preorder? Jeg bestillte GTA IV for 4mnd'er siden (Order Date: Saturday 26 January, 2008). Jeg vet det ikke kommer ut før 29.4.08, men får jeg mail? Fordi det er ikke betalt enda, tok sånn preorder og betal senere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Registrerte du deg med kredittkort? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Husker ikke :o Kjipern om jeg må vente en uke eller 4 ekstra, menmen, det ordner seg sikkert;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Siden du tok preorder,pay later så betalte du med kredittkort. Da trekker de pengene fra kortet når de sender spillet Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det mulig å sende vgp en mail om å vente litt med å sende et spill jeg har forhåndsbestilt? Har nemlig forhåndsbestilt GTA IV, men skjønner nå at jeg ikke får det før i neste uke av vgp, så jeg lurte på å ta meg en tur på Elkjøp i morgen og se om jeg får tak i et eksemplar. Hvis jeg gjør det, så kan jeg jo bare kanselere ordrer, men om jeg ikke får tak i noe, så er det jo kjipern om jeg bestiller på nytt og havner bakerst i køen. Så noen som vet noe om dette er mulig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Avbestill evt. Jeg ville ikke satset på at de så det i tide. Så jeg tror rett og slett du bare får bestemme deg. Sendte selv en mail til VGP ang. en bestilling men fikk aldri svar. Endret 28. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror jeg bare tar å lar bestillingen ligge. Om jeg får tak i spillet i morgen, og de sender det til meg, så kan jeg alltids bare selge det på finn eller no. Betaler 350 kroner for det, så regner med at det er noen som vil kjøpe det Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vet når vgp sender ut? Fikk beskjed om at de ville sende ut Tirdag den 29. April, stemmer dette? Og når kan jeg vente at den er i postkassa? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er det du snakker om da..når de sender ut?? Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, når de sender ut og når jeg vil motta pakken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 De sender ut samme dag eller dagen etter... Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da var pakken sendt, kan jeg vente pakken på Fredag eller blir det Lørdag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eg tipper Lørdag... dog eg VET ikke... Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mitt ble sendt natt til idag, så jeg å må vel vente til lørdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå