iNTEGRALiS Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Da var DiRT og Burnout: Paradise kommet, bestilte på Fredag, framme idag. Blir bare mer og mer glad i VGP, 5 dager fra Canada til Nordland... Smooth! Billig også, ble 700,-! Lenke til kommentar
Badboy1 Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Er det mulig å spille PS2 spill fra VGP på PS3 40GB som er kjøpt hos VGP..?? Please svar! Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Er det mulig å spille PS2 spill fra VGP på PS3 40GB som er kjøpt hos VGP..?? Please svar! Eeeh, nei. Siden 40GB ikke er Bakoverkompitabel så er det ikke mulig å spille PS2-spill, uansett. Bare 60GB som det kan ( og 80GB tror jeg ) Endret 23. mars 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Badboy1 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Alle Playstation 3 konsollene er utsolgt! Noen som veit om det kommer flere snart?? Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Bestilte Nintendo Ds lite på fredag, kom idag. Hadde ikke forventet at de skulle være så raske Endret 31. mars 2008 av bavac Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Det var veldig kjapt da. Selv fikk jeg Dark Sector og Hot Shots Golf i dag, ble sendt 26. mars, så 5 dager er ikke så værst det heller. Fin butikk å kjøpe PS3 spill fra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Litt dumt at dere skrev så mye fint om denne butikken for dette ble dyrt for meg. Bare frakten kom på 500,-. Har en PS3 på vei i posten fra kompletts helgetilbud og da måtte jeg jo ha et par spill å teste. Product(s) Tax Total 1 x Call of Duty 4: Modern Warfare - PS3 0% $59.99CDN 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 0% $59.99CDN 1 x Viking: Battle for Asgard - PS3 0% $59.99CDN 1 x Blazing Angels 2: Secret Missions - PS3 0% $39.99CDN 1 x Burnout Paradise - PS3 0% $59.99CDN 1 x Sega Rally Revo - PS3 0% $59.99CDN 1 x PS3 Dual Charger AC (Nyko) - PS3 0% $29.99CDN 2 x D-Skin Stop Disc Abuse! (5 Skins) 0% $19.98CDN 1 x Super Mario Galaxy - Wii 0% $49.99CDN 1 x Wii Charge Station (Nyko) - Wii 0% $34.99CDN 1 x Wii Nunchuk - Wii 0% $24.99CDN Sub-Total: $499.88CDN Tax (0%): $0.00 CD-en Worldwide NO : 1.6 lb(s): $99.99CDN Total: $599.87CDN Endret 1. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Litt dumt at dere skrev så mye fint om denne butikken for dette ble dyrt for meg. Bare frakten kom på 500,-. Har en PS3 på vei i posten fra kompletts helgetilbud og da måtte jeg jo ha et par spill å teste. Product(s) Tax Total 1 x Call of Duty 4: Modern Warfare - PS3 0% $59.99CDN 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 0% $59.99CDN 1 x Viking: Battle for Asgard - PS3 0% $59.99CDN 1 x Blazing Angels 2: Secret Missions - PS3 0% $39.99CDN 1 x Burnout Paradise - PS3 0% $59.99CDN 1 x Sega Rally Revo - PS3 0% $59.99CDN 1 x PS3 Dual Charger AC (Nyko) - PS3 0% $29.99CDN 2 x D-Skin Stop Disc Abuse! (5 Skins) 0% $19.98CDN 1 x Super Mario Galaxy - Wii 0% $49.99CDN 1 x Wii Charge Station (Nyko) - Wii 0% $34.99CDN 1 x Wii Nunchuk - Wii 0% $24.99CDN Sub-Total: $499.88CDN Tax (0%): $0.00 CD-en Worldwide NO : 1.6 lb(s): $99.99CDN Total: $599.87CDN hvis vekten stemmer er det jo nesten 8KG tung bakke da, og det skal sendes over atlanteren. Vet ikke hva som veier så mye av det du har kjøpt, men du måtte da forventet at det kom til å koste litt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har forhåndsbestilt GTA IV. Og når sender de pakka/når får jeg den? På realase date? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) hvis vekten stemmer er det jo nesten 8KG tung bakke da, og det skal sendes over atlanteren. Vet ikke hva som veier så mye av det du har kjøpt, men du måtte da forventet at det kom til å koste litt.Helt klart, det dumme jeg gjorde var å bestille tilleggsutstyr som dro opp vekten noe, og i tillegg brukte kontroll dualladerene til både Wii og PS3 amerikansk kontakt så jeg må ut å kjøpe dyre adaptere, så den vinninga gikk godt opp i spinninga på både fraktvekt og feil kontakter hehe. Samt noen beskyttelsesbelegg for BD, DVD osv som ikke virket med PS3. Endret 4. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har forhåndsbestilt GTA IV. Og når sender de pakka/når får jeg den? På realase date? Du får det vell 4 dager etter release. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har forhåndsbestilt GTA IV. Og når sender de pakka/når får jeg den? På realase date? Skal du ha den så tidlig som du ønsker må du bestille i norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Har egentlig ikke mye og si, så lenge jeg får den innen en uke etter realase.. Og jeg kjøpte den fra vgp fordi den har samme aldesgrense som cod4 der:p.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hvis jeg bestiller to Dual Shock kontrollere til PS3 - vil jeg da få tilsendt begge i èn pakke? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hvis jeg bestiller to Dual Shock kontrollere til PS3 - vil jeg da få tilsendt begge i èn pakke? ja, hvis samme bestilling. Endret 6. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Badboy1 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor er det sånn at etter at jeg bestiller noe her så går jeg videre Confirme Order.. så står det bekreft netthandel? skriv passordet til nettbutikken som du bruker på nettbanken?? Hvilken passord spør de om da??? mitt passord jeg bruker på minibanken?? PLEASE SVAR NÅ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor er det sånn at etter at jeg bestiller noe her så går jeg videre Confirme Order.. så står det bekreft netthandel? skriv passordet til nettbutikken som du bruker på nettbanken?? Hvilken passord spør de om da??? mitt passord jeg bruker på minibanken?? PLEASE SVAR NÅ Enkelte steder viderefører deg til banksiden din hvor du skal bekrefte med et passord du bruker på nett. Hvis du ikke har registrert deg på dette er det vel bare å registrere deg. Det "passordet" du bruker i minibanken kalles en PIN-kode, og det er ikke det du skal bruke i denne situasjonen Lenke til kommentar
Badboy1 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Hvor registrerer jeg meg?? Og hvordan?? Også har jeg et spørsmål til.. Jeg bestilte med preorder now pay later credit card, så fikk jeg en meld slik: New Status: Preorder Processing.. Hva skal det bety liksom?? Har jeg forhånd bestilt?? når skal liksom varene komme da??? Jeg trodde de trakk pengene der å da og sende varene rett etterpå?? PlEASE SVAR MEG PÅ DISSE SPØRSMÅLENE SÅ FORT SÅ MULIG! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Hvor registrerer jeg meg?? Og hvordan?? Også har jeg et spørsmål til.. Jeg bestilte med preorder now pay later credit card, så fikk jeg en meld slik: New Status: Preorder Processing.. Hva skal det bety liksom?? Har jeg forhånd bestilt?? når skal liksom varene komme da??? Jeg trodde de trakk pengene der å da og sende varene rett etterpå??PlEASE SVAR MEG PÅ DISSE SPØRSMÅLENE SÅ FORT SÅ MULIG! Det kommer vel an på hvilken bank du har, så det kan jeg ikke gi deg noe godt svar på egentlig. Det er kanskje greit å få noen som kan lese engelsk til å hjelpe deg neste gang du skal bestille, for nå har du forhåndsbestilt en vare. Det betyr at denne varen ikke er på lager enda, og at den sendes når den kommer ut for salg. Nå har du imidlertid valgt å forhåndsbestille nå, og bli trukket senere - dermed blir du ikke trukket penger før rundt den dagen varen kommer ut for salg. Lenke til kommentar
Badboy1 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Hvor registrerer jeg meg?? Og hvordan?? Også har jeg et spørsmål til.. Jeg bestilte med preorder now pay later credit card, så fikk jeg en meld slik: New Status: Preorder Processing.. Hva skal det bety liksom?? Har jeg forhånd bestilt?? når skal liksom varene komme da??? Jeg trodde de trakk pengene der å da og sende varene rett etterpå??PlEASE SVAR MEG PÅ DISSE SPØRSMÅLENE SÅ FORT SÅ MULIG! Det kommer vel an på hvilken bank du har, så det kan jeg ikke gi deg noe godt svar på egentlig. Det er kanskje greit å få noen som kan lese engelsk til å hjelpe deg neste gang du skal bestille, for nå har du forhåndsbestilt en vare. Det betyr at denne varen ikke er på lager enda, og at den sendes når den kommer ut for salg. Nå har du imidlertid valgt å forhåndsbestille nå, og bli trukket senere - dermed blir du ikke trukket penger før rundt den dagen varen kommer ut for salg. Men jeg bestilte ps3 40gb og de hadde den på lager siden det ikke stod nå preorder på den og et spill som også ikke stod no preorder på.. men hvis det skulle være sånn at de faktisk ikke er på lager enda så får jeg dem uansett når de kommer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå