Narsha Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis du har kjøp en PS3 fra vg+, og den er bakoverkompitabel, er den nok låst til NTSC spill, dessverre! (Dette gjelder PS2 spillene, ikke PS3, som sikekrt mange hadde påpekt er sonefrie, hadde jeg ikke gjort det selv) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kjøpte ratchet & clank fra videogamespluss. Fikk det 10 dager etter bestilling og det går an å spille det. Ingen problemer her i alle fall ^^ Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål! Jeg kjøpte COD4 fra VG+! Er første gang jeg bestilte noe derfra! Jeg betalte med Paypal. Jeg bestilte i går og i dag fikk jeg en mail der dette sto: VIDEOGAMESPLUS.CA------------------------------------------------------ Order Number: 79*** Detailed Invoice: https://www.videogamesplus.ca/account_histo...?order_id=***** Date Ordered: Monday 31 December, 2007 paypal payment received dec 31 Products ------------------------------------------------------ 1 x Call of Duty 4: Modern Warfare - 360 (In stock usually ships within 24hrs) () = $69.99CDN ------------------------------------------------------ Sub-Total: $69.99CDN Tax (0%): $0.00CDN Worldwide NO : 0.1 lb(s): $7.49CDN Total: $77.48CDN Delivery Address ------------------------------------------------------ Glenn Rune Dahlslier Natelandsholtet Iveland, 4724 Aust-Agder, Norway Payment Method ------------------------------------------------------ Cash/Money Order/Postal Order Make Payable To: VIDEOGAMESPLUS.COM 934 Wilson Ave Toronto, Ont, Canada M3K1E7 (416) 636-5774 Your order will not ship until we receive payment. å d jeg lurer på her er: Hvorfor står det Your order will not ship until we receive payment. Når det står at de har mottat pengene og at Payment metod er Cash/Money Order/Postal Order! Er ikke sikkert dette har noe å si, men håper ikke jeg har blitt svindelt nå! Kan noen forklare om denne mailen viser at de har sendt d eller må jeg betale IGJEN får å få d? å d gidder jeg ikke^^ Endret 31. desember 2007 av ftpfloppy Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Amerikanske spill fungerer IKKE på en PAL PS3, vist det brukes en NON HD tv Du får bare en feil melding om at det er feil oppløsning PS: er bare 99% sikker, da en nyere firmware kanskje har fikset på det Som jeg trodde. Får vente å se etter oppdateringen... Nei. Feil. Spillene er sonefrie og jeg har selv spilt med en NTSC maskin med ett japansk spill på en gammel tv. Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk mail nå om at spillet var på vei De hadde rask sending! Gleder meg til jeg får det i posten å kan spille det Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Et nytt spill er kommet i hus fra VGP. Denne gang tok det 8 dager, første spillet kom etter 9, så det går fremover Spillet var forøvrig MX vs ATV Untamed til 360. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 I dag kom Uncharted Drake's Fortune fra VGP, og denne gang tok det bare 4 dager. Meget bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fikk The Simpsons til PS3 fra VGP etter 4 dager, så det er tydelig at det går kjappere no enn det gjorde før/rett etter jul. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Til dere som bare har kjøpt ett spill. Hvor mye ble frakten på? EDIT: nvm, fant det ut! Det blir Time Crisis 4 på meg! Endret 20. januar 2008 av phunkie Lenke til kommentar
Greva Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvis jeg kjøper f. eks. metal gear solid 4 eller gta 4 fra vgp, kan jeg spille de online her i norge på min norske ps3 maskin? og om det funker online, kan jeg spille mot andre som har "norsk" versjon? hvis dette er greia, så bestiller jeg heller fra vgp enn fra play.com. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tja det var vel lanseringsspillene som i starten opererte meg soneinndelt online moduse? Eg er ikkje heilt sikkert, men eg eg tror all form for slik sperre er ikkje-eksisterende i dag. Som sagt, eg er ikkje heilt sikker. Lenke til kommentar
Greva Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som kan bekrefte\avkrefte dette? sparer 100 kr + toll fra play.com hvis jeg velger vgp i stedet, og er redd tollen kan bli en bitteliten smell. har brent meg på det før:P Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har bestillt 2 spill, det står på siden at den er "shipped", det tar vel alt fra 4-10 dager elns før jeg får det. Men hvordan får jeg vite at det er komt? Kommer begge spillene i postkassen, får jeg lapp fra postkontoret? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Spillene kommer i postkassen Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Selv om det er 2 spill? Hva er grensen for postkasselevering? Tviler på at jeg får GuitarHero i postkassen (ikke at jeg har bestillt det) Lenke til kommentar
maradona Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen som har bestilt Gh3 med gitar fra vgp? Noen som vet ca hvor mye det blir i frakt? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 2 spill skal gå greit ned i postkassen. Har selv fått større pakker enn det i postkassen, f.eks en 24 sesong 5 box + Matrix boxen på HD DVD. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Men da så! Bestilte på fredag elns. Stod at den var "shippet" allerede på lørdag. Så håper jeg får den i morgen, i dag kom den, dessverre for meg, ikke Endret 23. januar 2008 av mESA Lenke til kommentar
Greva Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tja det var vel lanseringsspillene som i starten opererte meg soneinndelt online moduse? Eg er ikkje heilt sikkert, men eg eg tror all form for slik sperre er ikkje-eksisterende i dag. Som sagt, eg er ikkje heilt sikker. Noen som kan si dette helt sikkert? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Der fikk jeg pakken i posten, etter 6 dager. For å si det slik, her skal jeg bestille oftere fra;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå