XDamage Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 og de setter 20 dollar på esken så det ikke blir toll eller moms! Gjør de dette automatisk, eller må man opplyse om at de skal gjøre det i "comments" feltet, når man bestiller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette er noe de gjør automatisk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Fikk nå spillet i dag, tok da altså 9 dager. Blir jo litt frustrerende etterhvert når andre her på forumet sier de har fått spillet etter 3,4,5 dager, og man går i postkassen og forventer at det ligger en pakke der, men ei så lenge. Men det viktigste var nå å få spillet. Forventa du deg at en fra videogamesplus kom springende med spillet. Så lenge dem har sendt det ut fra sitt lager så er det opp til posten å fylle kravet om rask levering.. Ikke gi servitøren skylda når kokken ikke kan lage mat.. Edit: Og som resten sier så ble jeg også svært fornøyd. Fikk min ps3 etter 4 dager på døren faktisk.. Pakken var listet som 20$.. Endret 26. oktober 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da vil det nok garantert funke Ah, finfint! Det blir en god del billegere med spill om jeg bestiller fra VGP Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Amerikanske spill fungerer IKKE på en PAL PS3, vist det brukes en NON HD tv Du får bare en feil melding om at det er feil oppløsning PS: er bare 99% sikker, da en nyere firmware kanskje har fikset på det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Amerikanske spill fungerer IKKE på en PAL PS3, vist det brukes en NON HD tv Du får bare en feil melding om at det er feil oppløsning PS: er bare 99% sikker, da en nyere firmware kanskje har fikset på det Som jeg trodde. Får vente å se etter oppdateringen... Lenke til kommentar
zulo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Edit: Og som resten sier så ble jeg også svært fornøyd. Fikk min ps3 etter 4 dager på døren faktisk.. Pakken var listet som 20$.. Var det 60gb versjonen du kjøpte på videogamesplus.ca ? Er det premium versjonen med 2 spill? De har en 80gb versjon også som det står at det følger med motorstorm på..men det står ingenting om spill som følger med til 60gb versjonen..jeg trodde alle 60gb versjonene var premium? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fulgte ikke med spill nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Forventa du deg at en fra videogamesplus kom springende med spillet. Så lenge dem har sendt det ut fra sitt lager så er det opp til posten å fylle kravet om rask levering.. Ikke gi servitøren skylda når kokken ikke kan lage mat..Det blir vel heller andre veien? Man kan ikke skylde på kokken dersom servitøren bruker lang tid å bringe maten til bordet. Men tilbake til VGP, jeg har nå bestilt mitt første spill derfra (GH3 til 360), og de er i alle fall raske til å ekspedere ordre. La inn bestilling på søndag, og spillet ble sendt i går. Nå er det bare å krysse fingrene for at jeg måtte ha spillet innen helgen :-) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Forventa du deg at en fra videogamesplus kom springende med spillet. Så lenge dem har sendt det ut fra sitt lager så er det opp til posten å fylle kravet om rask levering.. Ikke gi servitøren skylda når kokken ikke kan lage mat..Det blir vel heller andre veien? Man kan ikke skylde på kokken dersom servitøren bruker lang tid å bringe maten til bordet. Men tilbake til VGP, jeg har nå bestilt mitt første spill derfra (GH3 til 360), og de er i alle fall raske til å ekspedere ordre. La inn bestilling på søndag, og spillet ble sendt i går. Nå er det bare å krysse fingrene for at jeg måtte ha spillet innen helgen :-) hehe, hørtes mer rett ut. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hvordan er det hvis man kjøper et produkt fra VGP og det blir ødelagt eller er ødelagt når du får det ? Noen som har erfaringer med det, eller vet hvordan det fungerer når man handler fra utenlandsk butikk og noe blir ødelagt ? Er det bare å sende tilbake til dem og vente eventuelt på en ny og må vi selv betale for det ? Endret 31. oktober 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som vet om man kan få trackingnummer på forsendelser fra VGP? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som vet om man kan få trackingnummer på forsendelser fra VGP? Du har det med ting som blir sendt med DHL Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Første gang bestilte jeg Motorstorm til ps3 og fikk det rett i postkass. Andre gang bestilte jeg Eye Of Judgment og fikk det på døra med DHL. Begge ganger ba jeg dem skrive at pakka ikke skulle priser på med enn 20 dollar. Begge ganger stod det Us$20 Toy Sample på pakka. Ikke noe tull med tollen! Kan virkelig anbefale denne sjappa Lenke til kommentar
zulo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har bestilt ps3 80gb, men skreiv ikke i kommentarfeltet :s Tror dere de merker den uansett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja de merker vel uoppfordret Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe meg det nest beste nå, og derfor lurer jeg på, hvis jeg kjøper Xbox360 og Forza II fra VGP, vil jeg kunne spille online? Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Amerikanske spill fungerer IKKE på en PAL PS3, vist det brukes en NON HD tv Du får bare en feil melding om at det er feil oppløsning PS: er bare 99% sikker, da en nyere firmware kanskje har fikset på det hva? noen uten hd-tv som har bestilt ps3spill derifra som kan bekrefte dette. vil så veldig bestille COD4: Modern warfare Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har 80GB versjonen chipen som gjør at man kan spille PS2 spill? Lenke til kommentar
zulo Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har 80GB versjonen chipen som gjør at man kan spille PS2 spill? På Sony.com sin offisielle side for usa står det at det finnes 2 forskjellige ps3. En 80gb og en 40gb versjon (60gb har sikkert blitt faset ut?) Der står det hvertfall at 80gb motorstorm pakka har backward compatibility..jeg har nettop kjøpt denne fra videogamesplus.ca men har ikke testet ps2 spill enda men regner med at den er bakoverkompatibel når det står på sony sin side. http://www.us.playstation.com/PS3/About/ProductDetails Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå