Martingutten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nå begynner det å bli en stund siden jeg bestilte BF BC fra VGP (11. juli), ennå ikke kommet =( Begynner vel å bli på tide nå å klage litt til dem. Hvodan stiller de seg med pakker som ikke kommer fram? Tar de ansvar, eller sier de at det er posten sin skyld, og at man ikke kan klage til dem? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva står det på sporingen? Eller er det brevpost uten sporing? Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Brevpost, var bare et spill =/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Posten klarer å levere feil, så jeg ville ettersøkt varen fra leverandør. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må vel regne med lang venting når pakkene kommer til Norge.. Fortsatt er psp pakken min "under tollbehandling". Venta ca 12 dager nå siden den kom til norge. Har vel gått ca 15 dager siden jeg bestilte. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Litt uheldig du ja. Bestilte PS3+4 spill den 14. august,den ble utlevert til meg den 19. august! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Da var jeg i kontakt med DHL.. Den hadde blitt stoppa, pågrunn av den funurlige verdien på 20$. Så måtte nå sende fakturaen fra videogameplus, til saksbehandleren, sånn at jeg får den riktige fine momsen og får den sendt hjem til meg. så blir vel 5-600kr moms å betale nå, men uansett billig da... Trur tolla har blitt mer og mer klar over videogameplus og store pakker.. så PsP og PS3 er vel mer utsatt nå. Edit: For de som lurer, så bestilte jeg dette.. 1 x PSP Sony Memory Stick Pro Duo 4GB - PSP () = $59.99CDN 1 x SOCOM US Navy Seals Fireteam Bravo 2 - PSP () = $29.99CDN 1 x PSP 2-in-1 Power Refill and Data Transfer Cable (Innovation) - PSP () = $19.99CDN 1 x Sony PSP Slim God of War Bundle - PSP (1 Per Customer) (In stock usually ships within 24hrs) () = $219.99CDN 1 x PSP Headset - SOCOM Compatible - PSP () = $29.99CDN Prisen var vel rundt 21-2200kr.. Endret 25. august 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jaja, det er noen som er uheldige også Hva bestilte du, og hva var prisen før moms? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hehe, den fakturaen jeg sendte til hu saksbehandleren, står det også hva jeg skrev i kommentar felt =P "please remember to put lower value on the package" ...haha =p Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 damn.... jeg fikk samme problem som over her; pakken ble bestilt for lenge siden (20 dager), og sitter fast hos posten/toll. flaks at det ikke var forrige bestilling (rock band) men "bare" et par spill og en dual shock det er snakk om. får virkelig ikke håpe det at posten har "oppdaget" den fine forretnningsmodellen til VGP og at de bevisst stopper alle pakker derfra nå.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kan hende de er litt nazi om dagen, men tviler på at de orker/gidder å gjøre det med alt. Jeg slapp igjennom i forrige uke VGP sender vel fra privatadresse, så de ser jo ikke at de er fra VGP eller.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Da er pspen min på vei ihvertfall, får den idag endelig ..Cant wait = ) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Da har jeg fått psp`en og den funker = ) MEN... Jeg har ikke fått data kabelen jeg bestilte fra dem.. de har altså glemt å sende ved 1 av tinga. Not good.... 1 x PSP 2-in-1 Power Refill and Data Transfer Cable (Innovation) - PSP () = $19.99CDN Får sende mail til dem og be dem sende. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sender de spillene hver for seg? Om jeg feks bestiller 3 spill og ps3kontroll, vil de komme i samme pakke? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 De vil komme i samme pakke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jepps, det er dere griske slaskene som bestiller ulogisk store pakker og får de stemplet med 20$ som ødelegger for oss andre måteholdne som holder oss under obvious-radaren Endret 3. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg gjorde ingenting jeg, de gjorde det automatisk Virker som de er nazi på kontrollene en liten periode nå. Heldigvis gikk min igjennom Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har folk problemer med å få svar fra VGP på mail ? Var 1 ting jeg ikke fikk i pakken min som jeg har betalt for, og har sent 2 mailer til dem, men fortsatt etter over 1 uke, så har jeg ikke fått svar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nok engang så lurer eg på hvorfor folk har så ufattelig liten tid. Det tok en stund før eg fikk mail fra dem også...og eg sendte en god del for å få oppklart div ting mtp bestillingen min. Tålmodighet er cluet her, de får nok ikke bare 3 mailer fra 3 personer i Norge Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har bestilt en DS3 fra VGP, selvfølgelig sendte de meg en Sixaxis istedenfor, men det var en mail og de betalte frakten tilbake. En DS3 ble å finne i postkassen noen dager etter. Flott (nett)butikk med gode priser,kort leveringstid og fin service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå