Theo343 Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Det kan fint ta opptil 3-4 uker, innntil da får du bare smøre deg med tålmodighet. En av risikoene ved å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Når du bestiller større pakker fra VGP.. Da putter de automatisk lav verdi på disse også ? som med spilla... Skal bestille psp slim bundle, med 2 4gb MB,headsett og 1 spill.. Trenger ikke skrive noe ekstra ? de gjør det vel automatisk ? Lenke til kommentar
Tasselass Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Når du bestiller større pakker fra VGP.. Da putter de automatisk lav verdi på disse også ? som med spilla... Skal bestille psp slim bundle, med 2 4gb MB,headsett og 1 spill.. Trenger ikke skrive noe ekstra ? de gjør det vel automatisk ? Har selv kjøpt en Ps3 40gb versjon derfra + 3 spill. Da ba jeg dem om å sette ned verdien til under 200 NOK i kommentaren du kan skrive i bestillingen. Jeg fikk svar etter et par timer på mail, der de skrev at de som regel gjorde dette automatisk med bestillinger i utlandet. Menmen. Jeg ville skrevet en kommentar uansett, så er du sikker =) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Ja, men da gjør jeg det = ) Takk for hjelpen = ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Bortkastet tid Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Bortkastet tid Hvordan kan dette være så fryktelig bortkastet tid? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 De gjør det automatisk, så ingen vits å kommentere det. Derimot ingen garanti for at tollen ikke stopper det selv om de skriver ned verdien. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Bortkastet tid Hvordan kan dette være så fryktelig bortkastet tid? Derfor De gjør det automatisk, så ingen vits å kommentere det. Derimot ingen garanti for at tollen ikke stopper det selv om de skriver ned verdien. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 dere burde chille litt med vgp.ca tollvesenet har rutiner på at de sjekker butikker som uansett pakkens innhold setter dem til samme verdi. Bare så dere er klar over det.. så hvis dere skal ha noe der ifra så fort dere:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Nå bruker ikke VGP sine adresser. Dem bare printer ut en adresse fra Canada. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Begynner å lure på om min pakke med Gow PSP slim + spill+headsett+minnebrikke har blitt tatt... Eller vil det stå noe annnet ? August 07, 2008 18:13 Markham - Canada Forsendelse hentet August 07, 2008 22:48 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada August 08, 2008 01:22 Wilmington Airpark, OH - USA Ankommet DHL i Wilmington Airpark - USA August 08, 2008 01:30 Wilmington Airpark, OH - USA Tollklarering fullført på Wilmington Airpark - USA August 08, 2008 07:26 Wilmington Airpark, OH - USA Sendt fra DHL i Wilmington Airpark - USA August 08, 2008 20:52 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK August 10, 2008 17:37 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK August 10, 2008 23:01 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark August 10, 2008 23:01 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark August 11, 2008 05:31 Oslo - Norway Ankommet DHL i Oslo - Norway August 11, 2008 06:37 Oslo - Norway Til tollbehandling i Oslo - Norway August 11, 2008 08:24 Oslo - Norway Under tollbehandling August 12, 2008 06:48 Oslo - Norway Under tollbehandling Endret 12. august 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 12 Aug er jo idag da. Hjelpe meg som folk stresser med pakkene sine, slapp av. Til tollbehandling igår og idag ja betyr ikke dermed at du får den idag. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Sa jeg noe om at jeg forventa at den skulle komme idag ? nei... Jeg er ikke kjent med hvordan prosedyren er, og syntes det var litt rart at den er under tollbehandling så lenge.. tenkte kanskje at det tok så lang tid, pågrunn av at de kanskje har funnet ut at her skal det betales 25% ekstra.. Var ikke noe mer enn det.. gir f om jeg får den idag,imorra eller om 2 dager jeg, er opptatt med jobb, så har ikke noe særlig tid til å spille anyway.. Endret 12. august 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 er opptatt med jobb, så har ikke noe særlig tid til å spille anyway.. Uffda.... Ble vi såret nå? Neida, men virket som om du ventet på det siden du ramset opp hele leveransehistorien osv.... Men så feil eg tok Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Sa jeg noe om at jeg forventa at den skulle komme idag ? nei... Jeg er ikke kjent med hvordan prosedyren er, og syntes det var litt rart at den er under tollbehandling så lenge.. tenkte kanskje at det tok så lang tid, pågrunn av at de kanskje har funnet ut at her skal det betales 25% ekstra.. Var ikke noe mer enn det.. gir f om jeg får den idag,imorra eller om 2 dager jeg, er opptatt med jobb, så har ikke noe særlig tid til å spille anyway.. Lenge? Forbered deg å måtte vente 3 uker på tollbehandling. Når mine bestillnger tar 3-4 uker hvor 90% av tiden er etter ankomst til landet så har de vært innom tollen og kommer med fine klistremerker fra tollen. Endret 12. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Begynner å lure på om min pakke med Gow PSP slim + spill+headsett+minnebrikke har blitt tatt... Eller vil det stå noe annnet ? Skjønner egentlig ikke hvordan du klarte å misforstå den, til og bli "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" .. menmen.. kanskje være litt mindre på det forumet her, så du slipper å bli så fort frustrert og misforstå enkle ting Takk for godt svar theo = ) var ikke klar over at ting kunne ta så lang tid og at det ikke er "farlig" at den er "under tollbehandling". Endret 12. august 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Begynner å lure på om min pakke med Gow PSP slim + spill+headsett+minnebrikke har blitt tatt... Eller vil det stå noe annnet ? Skjønner egentlig ikke hvordan du klarte å misforstå den, til og bli "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" .. menmen.. kanskje være litt mindre på det forumet her, så du slipper å bli så fort frustrert og misforstå enkle ting Eg misforsto ikke "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" til noe heller eg. Men siden du skrev det SAMME dag som det står at den er til tollen så tolker eg det som du er litt keen på å få den fort. Trodde du at det var "farlig" for pakken din hos tollvesenet da...du betaler gjerne litt mer..eller 25% som du sier, og gjør det så himla mye da? Noen ting blir stoppet, andre ikke. Og hvilken posisjon er du i til å si at eg er for mye på forumet til å skjønne ting? Syns du kan være såpass voksen at du holder deg til saken. Men det var vel for mye forlangt det..... Endret 12. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Noen som har fått pakken sin merket med lav verdi utenom å ha bedt om det? Jeg glemte det, satser på at de gjorde det automatisk... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 De gjør det automatisk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Det er knall, sitter og venter som en unge på juleaften nå! "Sendt fra DHL i Wilmington Airpark - USA" i går klokken 07:15, neste stop blir vel UK, før den får seg en svipptur innom danskene en tur tenker jeg Værre med TVen som ikke har dukket opp på pakkesporingen, og den ble sendt fra komplett på onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå