Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

erfaringer med videogamesplus.ca

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Når du bestiller større pakker fra VGP.. Da putter de automatisk lav verdi på disse også ? som med spilla...

Skal bestille psp slim bundle, med 2 4gb MB,headsett og 1 spill.. Trenger ikke skrive noe ekstra ? de gjør det vel automatisk ?

Har selv kjøpt en Ps3 40gb versjon derfra + 3 spill. Da ba jeg dem om å sette ned verdien til under 200 NOK i kommentaren du kan skrive i bestillingen. Jeg fikk svar etter et par timer på mail, der de skrev at de som regel gjorde dette automatisk med bestillinger i utlandet.

Menmen. Jeg ville skrevet en kommentar uansett, så er du sikker =)

Lenke til kommentar

Begynner å lure på om min pakke med Gow PSP slim + spill+headsett+minnebrikke har blitt tatt... Eller vil det stå noe annnet ?

August 07, 2008 18:13 Markham - Canada Forsendelse hentet

August 07, 2008 22:48 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada

August 08, 2008 01:22 Wilmington Airpark, OH - USA Ankommet DHL i Wilmington Airpark - USA

August 08, 2008 01:30 Wilmington Airpark, OH - USA Tollklarering fullført på Wilmington Airpark - USA

August 08, 2008 07:26 Wilmington Airpark, OH - USA Sendt fra DHL i Wilmington Airpark - USA

August 08, 2008 20:52 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK

August 10, 2008 17:37 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK

August 10, 2008 23:01 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

August 10, 2008 23:01 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark

August 11, 2008 05:31 Oslo - Norway Ankommet DHL i Oslo - Norway

August 11, 2008 06:37 Oslo - Norway Til tollbehandling i Oslo - Norway

August 11, 2008 08:24 Oslo - Norway Under tollbehandling

August 12, 2008 06:48 Oslo - Norway Under tollbehandling

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Sa jeg noe om at jeg forventa at den skulle komme idag ? nei...

Jeg er ikke kjent med hvordan prosedyren er, og syntes det var litt rart at den er under tollbehandling så lenge.. tenkte kanskje at det tok så lang tid, pågrunn av at de kanskje har funnet ut at her skal det betales 25% ekstra..

Var ikke noe mer enn det.. gir f om jeg får den idag,imorra eller om 2 dager jeg, er opptatt med jobb, så har ikke noe særlig tid til å spille anyway..

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Sa jeg noe om at jeg forventa at den skulle komme idag ? nei...

Jeg er ikke kjent med hvordan prosedyren er, og syntes det var litt rart at den er under tollbehandling så lenge.. tenkte kanskje at det tok så lang tid, pågrunn av at de kanskje har funnet ut at her skal det betales 25% ekstra..

Var ikke noe mer enn det.. gir f om jeg får den idag,imorra eller om 2 dager jeg, er opptatt med jobb, så har ikke noe særlig tid til å spille anyway..

Lenge? Forbered deg å måtte vente 3 uker på tollbehandling. Når mine bestillnger tar 3-4 uker hvor 90% av tiden er etter ankomst til landet så har de vært innom tollen og kommer med fine klistremerker fra tollen. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Begynner å lure på om min pakke med Gow PSP slim + spill+headsett+minnebrikke har blitt tatt... Eller vil det stå noe annnet ?

Skjønner egentlig ikke hvordan du klarte å misforstå den, til og bli "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" .. menmen.. kanskje være litt mindre på det forumet her, så du slipper å bli så fort frustrert og misforstå enkle ting ;)

Takk for godt svar theo = ) var ikke klar over at ting kunne ta så lang tid og at det ikke er "farlig" at den er "under tollbehandling".

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvordan du klarte å misforstå den, til og bli "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" .. menmen.. kanskje være litt mindre på det forumet her, så du slipper å bli så fort frustrert og misforstå enkle ting ;)

Eg misforsto ikke "hvorfor får jeg den ikke idag! jeg trenger den!" til noe heller eg.

Men siden du skrev det SAMME dag som det står at den er til tollen så tolker eg det som du er litt keen på å få den fort.

Trodde du at det var "farlig" for pakken din hos tollvesenet da...du betaler gjerne litt mer..eller 25% som du sier, og gjør det så himla mye da? Noen ting blir stoppet, andre ikke.

Og hvilken posisjon er du i til å si at eg er for mye på forumet til å skjønne ting? :ermm:

Syns du kan være såpass voksen at du holder deg til saken. Men det var vel for mye forlangt det.....

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...