Gå til innhold

erfaringer med videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Når man skal lage en account på VGA, hva skal man skrive på State/Province?

Bare fylket lissom?

 

EDIT:skrev bare fylket jeg ;) Da var PS3 med Assasins Creed, Las Vegas, Spiderman 3(fulgte med) og to kontrollere bestillt. Med frakt så kom det på 4008 kr.

Det er ikke så halvgæren pris det da.

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Har lyst til å kjøpe Rock Band til PS3'en, og har lurt på om jeg skal bestille herfra. Men er det safe å satse på at man slipper toll, eller skriver de at prisen ikke er over tollgrensa på absolutt alt?

 

Og hvordan får jeg da pakken (med gitar, tromme osv) levert? På posten? Og koster det noe ekstra?

Lenke til kommentar

Bestilte PSP Slim (Daxter-pakken) for et par uker siden, bare to dager etter ankom pakken Norge. Så gikk det nye 7 dager før jeg fikk pakken levert på døra, grunnet at jeg bor usentralt. Dette er jo ikke VGPlus sin feil, men heller DHL sine valg av samarbeidspartnere som er årsaken. Hadde jo gått mye raskere om pakken hadde blitt videresendt med Posten etter at den ankom Norge. Uansett: Dette var jeg klar over fra før, og sparte flere hundre kroner på å kjøpe PSP'en fra Canada. Ingen toll, pakken var merket med 20 CAD.

Lenke til kommentar

Har bestilt 2 spill derfra (Guitar Hero 3 og Unreal Tournament 3). Førstnevnte til X360 og UT3 til ps3.. Kjempefornøyd! Får det før release i Norge og! Merk bare at ikke alle X360 spill er sonefrie, PS3 derimot.. Der er det bare å fyre løs.. De har forøvrig en kategori hvor man kan se sonefrie Xbox spill..

 

Leveringstid: 8 dager på GH3

2 dager på UT3 (!)

 

Bor på østlandet.. Syk leveringstid andre gangen, nesten utrolig:)

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Jeg lurte bare på hvordan d er med forhåndsbestilling i fra vgp? har tenkt å bestille GTA IV til PS3 derfra..

 

enig i at leveringstida der er Veldig bra 6 daga fra canada til Alta!! utrulli bra, med tanke på at posten brukte nesten 2uka fra kristiansand til alta

Endret av snopro88
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å kjøpe final fantasy 9 på videogamesplus til 29$ også søkte eg og fant det til 11$ på cduniverse :) Det betyr at på videogamesplus hadde det blitt toll men på cduniverse slipper jeg :o

 

Da er det bare å satse på at spillet funker, det "skal" funke men.. :p

Lenke til kommentar

Beklager om jeg "hijacker" tråden men så liten vits i å starte en ny.

 

Et spørsmål. Om jeg forhåndsbestiller God Of War: Chains of Olympus som har release dato 4. Mars.

Vil de da sende dette 4. Mars selv om de kanskje mottar pakningene 3. mars?

Min "case" ar at dama mi har bursdag den 11. Mars og hu er super fan av de første to God of War spillene. Så jeg tenkte dette må da være en fin gave.

Fra 4. Mars til 11. Mars er det 7 virkedager, trur dere spillet rekker å komme til indre troms på den tiden?

Det virker jo slik på hva dere sier på forumet her. Men problemet mitt er at jeg har perm fra militæret fra den 13. Mars. Så om jeg ikke får det før da, så tar det sykt lang tid før jeg får gitt det til henne. Og da kunne jeg like så greit kjøpt det i Norge når det kommer hit.

 

Og når enkelte av dere sier at den brukte 7 og 9 dager, teller dere med helgedager da?

Lenke til kommentar
Jeg velger da å ta "Cash/Money Order/Postal Order".

Så står det "Your order will not ship until we receive payment."

 

Må jeg da sende de pengene først, så sender de pakkene til meg?

Er det noen andre som har gjort det her før?

 

Du må nok betale de først.... Hvordan det gjøres er jeg ikke sikker på ( Jeg betaler via VISA ).

Endret av Oakis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...