firefireto Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Er det noen som har noen erfaringer med å handle fra videogamesplus.ca? Hva blir det i tanke på porto og toll og hvor lenge der går etc.. Og ps3 'en er sonefri, ikke sant? Så jeg kan kjøpe spill derifra og spille på min ps3 som jeg kjøpte her i Norge.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Porto får du opplyst når du handler der, husker ikke hvor mye den var på (runt 7 canadiske dollar tror jeg). Toll slipper du, da de merker pakken med en verdi under 200kr. Har bare hatt gode erfaringer med VG+, er faktisk den nettbutikken jeg helst handler fra. Alle PS3-spill skal være sonefrie ja. Endret 27. september 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 takk for svar mr.foxhund er det andre som har erfaringer med de? er litt små redd for det å handle fra utlandet på internett, hørt så mye rart som har skjedd : / Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Bare positvt å se om den siden De setter lavere pris på pakken automatisk også. Som du sier er PS3 spillene sonefri, så det fungerer heilt fint å bestille derifra. Endret 27. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Hva med leveringstid? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 For min egen del her eg bor belager eg meg på 4-6 dagers leveringstid. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Super butikk, har kjøpt ca 23-24 items(spill, hw) fra dem! De er i tillegg meget raske til å svare på mail. Regner med ca 4 dager fra Canada til nordland. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har bare kjøpt warhawk der. Tok bare 5 dager eller noe å få det. Kostet også bare 400 kr eller noe siden den canadiske dollaren er så lav og de setter 20 dollar på esken så det ikke blir toll eller moms! Noe som jeg synes play.com også skal gjøre:P Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Etter å ha lest all den gode omtalen av VGP bestilte jeg Half Life Orange Boxen for litt siden, og fikk en mail 11. oktober at spillet var sendt. Vel og bra, men nå er det 8 dager siden og fortsatt ingen Orange box her i hus. Veldig skuffende, tror jeg holder meg til absoluttspill.no heretter. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er ikke VGP sin feil..... Men posten som er treg Har aldri tatt over 6 dager fra jeg har bestilt, og blitt endel pakker Lenke til kommentar
garnok Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Posten er varibel jeg bestillte skate derifra..tok 9 dager. Endelig fått det i dag forhåndsbestile AssassinsCreed og vurderer å kjøpe Gh3 derifra. Fikk raskt svar på mail når jeg hadde spørsmål. Også er jo prisen meget bra Jeg anbefaller å handle der Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Fikk nå spillet i dag, tok da altså 9 dager. Blir jo litt frustrerende etterhvert når andre her på forumet sier de har fått spillet etter 3,4,5 dager, og man går i postkassen og forventer at det ligger en pakke der, men ei så lenge. Men det viktigste var nå å få spillet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg gidder ikke lage en ny tråd så jeg forstetter på denne! Hvordan er det med dette her med NTSC og PAL på spillene? Er det det samme, eller vil spill kjøpt fra VGP være NTSC? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 VGP holder til i Canada altså vil spillene være NTSC Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 VGP holder til i Canada altså vil spillene være NTSC Da vil de vel ikke virke på min Europeiske tv og PS3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jo PS3 spillene er sonefrie Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Riktig som Mala sier. Vil nok også kjøre på TVen din (US spill er vel 60Hz?) med mindre den er veldig gammel (snakker 10+ år) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Riktig som Mala sier. Vil nok også kjøre på TVen din (US spill er vel 60Hz?) med mindre den er veldig gammel (snakker 10+ år) Hm, jeg har en gammel 50" Bakprojeksons TV, Philips. Sikkert fra rundt 2000 - 2001. Den har IKKE HD bare for å få det klart. Så når jeg spiller går det via SCART/RGB... Endret 25. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Da vil det nok garantert funke Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan man spille på europeiske servere med US spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå