Gå til innhold

erfaringer med videogamesplus.ca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Porto får du opplyst når du handler der, husker ikke hvor mye den var på (runt 7 canadiske dollar tror jeg). Toll slipper du, da de merker pakken med en verdi under 200kr. Har bare hatt gode erfaringer med VG+, er faktisk den nettbutikken jeg helst handler fra.

Alle PS3-spill skal være sonefrie ja.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter å ha lest all den gode omtalen av VGP bestilte jeg Half Life Orange Boxen for litt siden, og fikk en mail 11. oktober at spillet var sendt. Vel og bra, men nå er det 8 dager siden og fortsatt ingen Orange box her i hus. Veldig skuffende, tror jeg holder meg til absoluttspill.no heretter.

Lenke til kommentar

Posten er varibel

jeg bestillte skate derifra..tok 9 dager. Endelig fått det i dag :)

forhåndsbestile AssassinsCreed og vurderer å kjøpe Gh3 derifra.

Fikk raskt svar på mail når jeg hadde spørsmål.

Også er jo prisen meget bra :)

Jeg anbefaller å handle der

Lenke til kommentar

Fikk nå spillet i dag, tok da altså 9 dager. Blir jo litt frustrerende etterhvert når andre her på forumet sier de har fått spillet etter 3,4,5 dager, og man går i postkassen og forventer at det ligger en pakke der, men ei så lenge. Men det viktigste var nå å få spillet.

Lenke til kommentar
Riktig som Mala sier.

Vil nok også kjøre på TVen din (US spill er vel 60Hz?) med mindre den er veldig gammel (snakker 10+ år)

Hm, jeg har en gammel 50" Bakprojeksons TV, Philips. Sikkert fra rundt 2000 - 2001. Den har IKKE HD bare for å få det klart. Så når jeg spiller går det via SCART/RGB...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...