Uglegutt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nordichardware Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Doh, da var vi igang igjen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Doh, da var vi igang igjen. 9591134[/snapback] verden er full av superPI klokkere har funnet ut at man som hobbyklokker med 24/7 settings ligger ca på det dobbelte av WR Lenke til kommentar
TordO Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Det blir litt feil å si at dette er en WR, siden dette er pre-release hardware som ingen andre enn Intels utvalgte får prøve før om en måned eller noe sånt. Har lest mer om denne saken på OCX og der har Kinc selv sagt at det var en del av avtalen med Intel å legge den ut som WR, OG legge 3D resultatene ut på Futuremark ORB'en. Da er det jo forståelig, men slik som Fugger, som også har testet de kommende Yorkfield cpu'ene, og poster dem som WR, uten å ha noe avtale med Intel, men kun for å skryte, da blir det litt galt. Det hadde vært best om han sa "sjekk dette gutter!", istedet for å si "se på denne WR'en som jeg tok med min hardware, jeg er best" dette er jo å ta litt i, men jeg synes toppklokkerne må ha litt ydmykhet, for de har også være totalt ukjente noobs en gang i tiden.. (her er de første postene til Stoolman et godt eksempel:P) mvh TuppenX2 EDIT: glemte helt av å si at jeg gleder meg til å se Intel Yorkfield VS AMD Barcelona LA PRISKRIGEN BEGYNNE! dette blir bra for oss forbrukere Intel får (forhåpentligvis) endelig konkurranse Endret 30. september 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå