Dragoncrest Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk tak i meg Halo 3 Legendary Edition i dag, de hadde endelig fått inn rundt 30 stk på Spiderman/Game i Trondheim. Men er det noen som vet hvor mange av disse det blir laget? Bak på min så står det et nummer som er godt over 500 000, og da kan nå ikke akkurat sies å være i begrenset opplag. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 De har vel aldri markedsført det som en *limited* edition, men som alternativ utgave med mer stæsh. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 De har vel aldri markedsført det som en *limited* edition, men som alternativ utgave med mer stæsh. 9586895[/snapback] Sant nok det, men forventer vel nesten at ved en slik "uber" utgave av noe at det er rimelig "limited". Blir litt bakvendt hvis Limited utgaven av Halo 3 faktisk er mer limited enn Legendary. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er begrenset antall ja. Vil tippe færre enn 1 million eksemplarer ble laget. Den er utsolgt i UK, og at bare standardutgaven vil fortsettes å trykkes opp. Legendary Stocks Blown Away Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Burde jeg kjøpe Legendary Edition?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det er vel bare deg selv som kan avgjøre om ekstrainnholdet er verdt å betale de ekstra kronene, men på en annen side tror jeg ikke salget av Legendary Edition var noe å skryte av. Jeg kjøpte nemlig min for noen dager siden på Game i Bergen sentrum for 549 kroner, altså gi-bort-pris i og med du kan finne standardversjonen dyrere på butikker som spaceword og lignende... Endret 27. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå