faldmo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei og hopp Skal ha ny telefon og vil ha en som er litt over middels avansert. Vil ha med en relativt stor skjerm, kanskje 2.6" +++. Helst touch-funskjon. Også 3g ol. så jeg får koblet meg til trådløse nettverker. Har ikke peil på hva som er bra om dagen, vet ikke om en "smarttelefon" er tingen eller ikke? pris? tja, 4000, kan såklart gå litt opp om det skulle være noe eksepsjonelt bra der ute! takk til alle som hjelper =) Lenke til kommentar
poe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei og hopp Skal ha ny telefon og vil ha en som er litt over middels avansert. Vil ha med en relativt stor skjerm, kanskje 2.6" +++. Helst touch-funskjon. Også 3g ol. så jeg får koblet meg til trådløse nettverker. Har ikke peil på hva som er bra om dagen, vet ikke om en "smarttelefon" er tingen eller ikke? pris? tja, 4000, kan såklart gå litt opp om det skulle være noe eksepsjonelt bra der ute! takk til alle som hjelper =) 9586823[/snapback] Sjekk ut Sony Ericsson P1i. Den har det du etterlyser. http://www.sonyericsson.com/workhardplayha...i_NO/index.html Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 HTC TyTN II vil kanskje falle i smak, men er itt dyrere enn ca. 4000,- HTC TyTN begynner å falle i pris, og tilbyr det du spør etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå