Effectiv Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei. Jeg tenkte at jeg skulle finne et program der man lett kan skrive mattestykker. Akkurat som man skriver tekster i word, så kan man liksom skrive matteoppgaver på PC-en. Excell er ikke et alternativ Jeg leste om et lignende program, men etter 15 min med googling ga jeg opp og spørr heller her MVH Effectiv Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Programmet du leter etter heter MathType: http://www.dessci.com/en/products/mathtype...asp?src=linkBox Lenke til kommentar
Madock Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 På skolen min bruker vi et program som heter Scientific Notebook, det er ganske bra. Tror ikke det er gratis tho, men det er i alle fall en trial versjon her. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg brukre MathType og er strålende fornøyd med det. Programmet jobber helt perfekt opp mot f eks Microsoft Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå