Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Linux er skikkeli dritt ass.. Det klix hele tida!! WinXp er sinzkt mye bedre... Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ehhmm.. misforstått? :errrm: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tror ikke jeg ville lagt ut bilde av meg selv hvis du med dette inlegget viser sakligheten du har tenkt å utvise i forumet. Du kan mene hva du vil om Linux, men så lenge du ikke begrunner påstandene dine vil du bare bli sett på som en useriøs dust. Dette til orientering. Lenke til kommentar
river Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kan ikke dere som skriver f.eks: Linux SUGER, Windows SUGER å alt sånt som suger bare klappe igjenn.. Når dere skriver slik så blir dere nedprioritert på grunn av skrivemåten deres. Dere blir tatt for å vere fjortisser når dere skriver slike ord, og da er det ikke sikkert noen gidder å svare dere på problemet deres.. Formuler dere på en annen måte enn det dere gjør. Jeg skrev denne posten p.g.a at jeg ville si meningen min. Jeg er sikkert ikke alene om å meine dette eller? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 USERIØS DUST???? Jeg kan sikkert mer om data enn du noen gang komr til å gjøre!! Jeg vet hva jeg snax om.... Det er ut i fra erfaringer din fjomp.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg formulerer meg NETT slik jg vil!! OK? Om jeg er saklig eller ik saklig kan være opp til andre enn dg å avgjøre... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Blir ikke gammel i dette forumet du. Det er noe som heter moderatorer, skjønner du. Dessuten har du nok lagt ut et bilde som er mer enn 50x50, og det tror jeg ikke er tillatt. Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Joda, lsutter meg til gruppa som mener at skriver man teier blir man oppfatta teit. WinXP er bare et skritt nærmere det vi vil komme, jeg tviler sterkt på at han har kjøpt det. Lenke til kommentar
Jay Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg formulerer meg NETT slik jg vil!! OK?Om jeg er saklig eller ik saklig kan være opp til andre enn dg å avgjøre... Tror det er noe galt med tastaturet ditt.. Spesielt "E" tasten ser ut som den fusker. Du kan masse om data, men ikke hvordan man bruker et tastatur? Ser ut som at du har lært deg å skrive med en mobiltelefon... Begrunn påstandene dine da. J Lenke til kommentar
Howard Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Guess what? TechnoBoy er herved utestengt grunnet brutt på opptil flere retningslinjer. Tråden stenges til skrekk og advarsel :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg