Gå til innhold

Noen som IKKE skal ha Halo 3?

.AN.XVIII.IV:.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette burde nesten vært en poll, gjerne med et valg "Nei, jeg har ikke Xbox" slik at eventuelle lurkere med Wii eller PS3 i hjertet får noe å stemme.

Lenke til kommentar

Eg har Xbox 360, og kjem ikkje til å kjøpe Halo 3 :) Visst eg skal kjøpe eit nytt spel no blir det Bioshock. Dessuten er det ikkje lenge til Assassin, COD4, PES2008 og ikkje minst Mass Effect!! kjem ut. Og sida eg har spelt både Halo 1 og 2 uten å bli hekta, kjem eg nok ikkje til å kjøpe 3'rn med alle dei andre gode spela som snart kjem på markede.

Lenke til kommentar

Får se over tid, blir mest sannsynelig å leie spillet når den værste hyppen roer seg, bare for å se om det er så bra som folk sier eller om det faktisk er slik at jeg blir sittende som mongo ape og ikke skjønne en dritt siden jeg ikke har spillet de 2 foregående i serien.

Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at Gears of War er ganske likt Halo. Har Gears, ble mest imponert over grafikken.

9586713[/snapback]

Halo er ikke i næheten av grafikken til Gears....

9586750[/snapback]

Mente selve spillet, ikke grafikken.

9586804[/snapback]

De er rimelig forskjellige med mindre du mener alle skytespill er like.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...