Gå til innhold

Er DVD+R Media Double Layer vanlig DVD+R DL?

Goscinny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, er vanlige Dual Layer/Double Layer plater fra Verbatim, dette.

Jeg har selv brukt de, og de har fungert helt greit her. Ser at de brennes på 2,4X mens enkelte nyere brennes på 4X?

Hva slags brenner og software bruker du?

Jeg har brent mine med Alcohol 120% og Nero 7 uten problemer i alle fall.

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å kjøpe NEC når du kan få kongen på haugen.

Test av Samsung SH-S203B

Billigere enn NEC er den også, faktisk.

Selv har jeg brent de platene du refererer til med min BenQ DW1640 på 8x, med glimrende resultater.

Hadde satt pris på om vi kunne fått greie på hvilken brenner kameraten din har (merke/modell), og om han evt har forsøkt å oppdatere firmware på den.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Test av Samsung SH-S203B

Selv har jeg brent de platene du refererer til med min BenQ DW1640 på 8x, med glimrende resultater.

Hadde satt pris på om vi kunne fått greie på hvilken brenner kameraten din har (merke/modell), og om han evt har forsøkt å oppdatere firmware på den.

9588615[/snapback]

Bare sånn for å dra det way off-topic: Hvordan er denne Samsungen vs. gode gamle BenQ DW1640?

Lenke til kommentar

Test av Samsung SH-S203B

9588615[/snapback]

Nå håper jeg du har peiling, for nå sitter jeg med en Samsung SH-S203B i hånden istedenfor en NEC. Bør jeg installere programmene som følger med? Det er vel bare Nero på det, ingen oppdatering/driver? Har tenkt å brenne med imgburn ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Nei! I dag kom den på tilbud på PSdata til 95 kroner mindre!

Ellers virker den forsåvidt greit. Greit å slippe å bruke IDE.

Men! Jeg prøvde å brenne denne filen som jeg har prøvd å brenne fem ganger tidligere, og det gikk i dass denne gangen også. Begynner å miste troa. Har fire forsøk igjen, da.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...