hardmongo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hva kan jeg si? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 opplyst fotografi? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du er en syk pervogutt med med tvilsomt kvinnesyn, Hardmonge, men for noen gode bilder du tar. Glimrende, som vanlig. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Utrolig bra, men også sykt bilde Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sykt sykt bilde, men veldig bra også Klarer ikke helt å skjønne hva blikket til modellen vil... Kunne nok hatt ett litt mer "sykt" blikk. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) hva kan jeg si? 9586563[/snapback] Hva med "Jeg er genial"? For min del samsvarer ansiktsutrykket bra med resten, men et litt mer "sarkastisk" uttrykk i ansiktet hadde ikke gjort noe. Er mannen på bildet deg, hardmongo? Endret 27. september 2007 av contaminated Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Uttrykket til mongo er jo det som gjør hele bildet. Herre Gud, det viser jo normal hengivenhet og kjærlighet. Uten det ville bildet bare vært et dårlig gymnasiastkunstfoto. Takk for at du er så moden i dine idèer, mongo. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 tusen takk for alle kommentarer! det er ikke meg på bildet.. og det er sant som pmnormal sier at blikket er gjennomtenkt.. tok vel rundt 30 bilder før jeg fikk et jeg virkelig fallt for.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Glad for kommentarene er du, men ser ingen grunn til å forsvare ditt perverse sinn og tvilsomme kvinnesyn? Hmmmm. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg liker det. Har ikke så mye å si, egentlig. Er blikket, dokka, skriften.. ja, alt. Det bare passer. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Glad for kommentarene er du, men ser ingen grunn til å forsvare ditt perverse sinn og tvilsomme kvinnesyn? Hmmmm. 9593230[/snapback] hehe.. jeg har hørt mange verre ting.. ser ingen grunn til å forsvare meg men når det er sagt så er det ikke min dagligdagse mening som kommer fram gjennom dette bildet.. pleier som regel å gå inn i en rolle når jeg skal planlegge et bilde - "hvordan hadde en schizofren pervers person tatt et kjærlighetsbilde?" med andre ord ingen grunn til bekymring PM.. hehe Endret 28. september 2007 av hardmongo Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Så litt igjennom galleriet ditt nå, å du imponerer! Utrolig mange flotte bilder! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hardmongo: Jeg anser bildet som veldig seriøst, men mener du jeg tolker feil dersom jeg sier at jeg også ser litt humor i det? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 resultatet var ikke ment å bli humoristisk nei, men vi var ganske lattermilde i studio.. hehe Lenke til kommentar
si Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Utrolig bra bilde. Ideen kunne lett tippet over og blitt bare teit, med det ble det jo ikke i det hele tatt. Får en helt snodig ambivalent følelse av å se på det. Det ser faktisk nesten ut som om du har klart å instruere blikket og ansiktsuttrykket til dokka, og det er jo mildt sagt imponerende... Fyttikatta for et bildegalleri du har forresten -si Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg begynte å le.. syns det ligna på Kjus med en gang. Og etterpå får jeg det ikke ut av hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå