EinarEriksen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Den nye versjonen av HTCs flaggskip Tytn er nå på vei til butikkene. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hva med en konkuranse der vi kan vinne denne amobil? jeg har vertfall veldig lyst på denne Og den har alle små og store finnesser Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Håper ikke s730 og touch 2 er for langt unna. Synes Tytn II blir litt stor.. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En av de største nyhetene med Touch II, er at den er utstyrt med systemet TouchFLO som ligger utenpå operativsystemet Windows Mobile 6. TouchFLO sørger for at du kan styre mobilen med tommelen, uten å ha behov for å dra frem pekepennen til enhver tid. Det er vel tytn II du mener? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 En av de største nyhetene med Touch II, er at den er utstyrt med systemet TouchFLO som ligger utenpå operativsystemet Windows Mobile 6. TouchFLO sørger for at du kan styre mobilen med tommelen, uten å ha behov for å dra frem pekepennen til enhver tid. Det er vel tytn II du mener? 9587642[/snapback] Indeed. Fikset. Takk for tips. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det noen som vet en butikk i Oslo eller omegn som kan ha denne i morgen? Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det noen som vet en butikk i Oslo eller omegn som kan ha denne i morgen? 9589662[/snapback] Prøv Nordialog i Tvetenveien. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har prøvd denne enda? Har lyst på en, men vegrer meg litt for å kjøpe noe så dyrt sånn helt uten å ha lest en eneste test/erfaring AtW Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det passa greitt med ein telefon som heiter Tytn ("tyten"). På somme dialektar er det å "tyte" det same som å skravle i veg for full maskin. Treffande namn... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det forresten noe ekstrautsyr som er greit å ha til denne telefonen? Hands-free følger vle med, men det er kanskje ikke bluetooth-basert? Var noe snakk om at tytn 1 ikke støttet en blåtann-standard for hands-free eller noe på den ene brukeranmeldelsen jeg så. AtW Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg får denne telefonen litt senere i dag, tips til ting som bør kjøpes/installeres? På forhånd takk! En stund siden jeg brukte Windows Mobile sist - det skal bli spennende å teste igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg