mintman Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ingen som har en billett til overs som de vil selge? Lenke til kommentar
x700 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som har en billett til overs som de vil selge? Har en småkjip sittebillett, interessert? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som har en billett til overs som de vil selge? Har en småkjip sittebillett, interessert? Selvfølgelig!! Har sendt deg PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Herlig! Har endelig skaffet billetter. Drar med kjæresten. *gledeseg* ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får helt tårer i øynene når jeg hører The Cure for tiden. Tanken på at jeg skal se dem live gjør helt vondt i hjertet. Dette er STORT. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 noen som har noen billetter til overs? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vi gjerne takke x700 som skaffet meg billett. Jeg er evig takknemmelig! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 jeg har 2 billetter men har ingen the cure fans som kan bli med meg Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 jeg har 2 billetter men har ingen the cure fans som kan bli med meg Hmm--Sjefen: har en kompis til som vil være me, hvor mye skal du ha for 2 billetter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Den billetten vil jeg og ha. O_o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg har 2 billetter men har ingen the cure fans som kan bli med meg Jeg kan være med deg! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg er dessverre nødt til å selge mine førsteklasses ståplassbilletter til The Cure, da økonomien ikke strekker til Så om du er intressert i 2 stk billetter så send en PM ! Markedsprisen er forresten på ca 1100 kr pr billett.. og det er på kjipe sitteplasser. Men siden jeg er så generøs så er jeg åpen for bud EDIT: Kort stund etter at billettene ble lagt ut på finn ble de revet bort for 1000 kr stk =) Endret 15. januar 2008 av sjeefen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Grei oversikt over setlists fra Cure-konserter. Vil tro det gir en bra indikator på hva som kan bli spilt i Oslo: http://www.cure-concerts.de/ Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stockholm i går: http://www.cure-concerts.de/concerts/2008-02-09.php Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Herregud, dette blir så bra, det blir så braa Åh, jeg gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 36 sanger! Lastet ned en bootleg fra i fjor høst. Der spilte de hele 40 sanger live Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kanskje best å komme tidlig, de må vel starte i god tid om de skal rekke gjennom et sånt mammutsett? O_o The Zombies på fredag var bra, men nå blafrer sommerfuglene med vingene som aldri før! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Herregud. Skal snart inn til byen og fikse de siste småtingene før jeg hopper på flyet til Oslo. Gleder meg som en unge nå! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Kanskje best å komme tidlig, de må vel starte i god tid om de skal rekke gjennom et sånt mammutsett? O_o Hvis jeg ikke tar helt feil, så varer vel konsertene på denne turneen rundt 3 timer. Så Fat Bob & co. gir definitivt valuta for pengene, ja. Hadde jeg hatt mer cash hadde jeg dratt nedover, spesielt siden de dro fram en av mine favoritter, Fire in Cairo (skjult for å ikke avsløre for mye), på den ene konserten jeg lasta ned en bootleg fra. EDIT: Jeg vet ikke helt hvilket syn diskusjon.no har på linking til bootleg-opptak, så om noen er interessert i linker til bootleg'ene jeg nevnte, eventuelt til en liveversjon av Please Project (en av de nye sangene TC spilte live i fjor), så send en PM. Endret 11. februar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå