SlimG Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg vil anskaffe meg en DAP med: * støtte for OGG Vorbis avspilling og vorbiscomment tags * Støtte for FLAC avspilling * Støtte for MP3 avspilling og ID3v2.3 og ID3v2.4 tags * Fysisk liten (vurderingssak) * Flash-lagring (kan vurdere harddisk-lagring om den møter alle de andre kriteriumene) * Så lang batterikapasitet som mulig (ikke kastet bort på stor skjerm f.eks.) * Over 4GB lagringskapasitet * 3.5 mm Jack utgang * Direkte tilkobling til datamaskinen via USB 2.0 (ikke indirekte via en kabel) * Uavhengig av spesifikk programvare og driver * Lades via USB 2.0 tilkobling Noen som har et forslag? har ikke funnet en slik DAP til dags dato, hvis du mener du har funnet en som er nesten perfekt for meg så for all del kom med forslaget så kan jeg vurdere å senke kravene mine Ps. De tingene jeg ikke har nevnt er ikke så nøye med Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det første jeg tenkte på når jeg leste posten din var Meizu M6. Test av denne på amobil: http://www.amobil.no/tester/mp3-spillere/meizu_m6/39276 Den støtter både FLAC, OGG. Les litt om den, kanske den faller i smak. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Cowon iAudio D2! Søtter alle formatene du nevner, er fysisk liten, 40 timer musikkavspilling og god lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå