Gå til innhold

Amobil.no: SMS-Mamma - Tar penger for uleverte SMS.

Anbefalte innlegg

(Om dette er feilpostet, kan en moderator da flytte det til riktig kategori?)

En ting som har irritert meg mange ganger er det at SMS-Mamma tar seg betalt for meldinger som ikke kommer frem. Greit nok om dette var et enkelttilfelle, men dette skjer meg kanskje 1/4 av gangene jeg prøver å sende en melding.

beskrivelse:

post-38416-1190884669_thumb.jpg

Ofte er det også problemer med at man ikke får svar på om meldingen faktisk ble sendt. Dette er også ekstremt irriterende, og det har flere ganger skjedd at mottaker har fått 3 SMS-er av meg, da jeg ikke har fått svar på om SMS-ene jeg sendte faktisk kom frem.

SMS-Mamma er et veldig bra konsept, men om dere ikke har kunnskap/tid/mulighet til å drifte dette på en tilfredsstillende måte burde dere vurdere å droppe tjenesten.

Mvh,

Jonas Lindstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg la merke til denne tråden i går, og ser du mangler svar. For meg å gi deg et svar på dette vil være som at jeg som renholdspersonell i banken skal svare deg på hvilken type konto du bør opprette, så jeg har sendt en e-post til rette vedkommende ;)

Jeg kan imidlertid nevne at jeg bruker SMS Mamma, tja, litt under middels aktivt, og har ikke vært borti samme feilen. Nummeret er helt vanlig åtte-sifret uten noe fancy noe?

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

Heisann Jonas

Helt enig i det du skriver her. Vi har tatt dette opp med leverandøren vår, og nå er logikken i SMS Mamma skrevet slik at du ikke blir kreditert for meldinger som ikke kan leveres.

At SMS-er forsvinner er ikke noe typisk problem såvidt vi kan se av loggene våre. Om du opplever gjentatte feil, send oss en mail på [email protected], så kikker vi på det.

Takk for tilbakemeldingen! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har det samme problemet. Det er litt slitsomt siden jeg ofte tror jeg har sendt melding til folk og så senere klager de på at jeg ikke svarer på meldingene deres. Er dumt å betale for en tjeneste som ikke virker og, men det er ikke et så stort irritasjonsmoment for meg som det at meldinger ikke leveres. Dog må det sies at som oftest virker tjenesten finfint; veldig bra konsept. (:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...