Gå til innhold

Nyeste EDGE scores, Halo får 10.


Messier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fortjent att Halo 3 fikk 10/10 hos dem strenge Edge etter min mening

Nå venter jeg bare på når kommer storspillene til PS3,siden jeg ikke ett eneste spill fordi det er ikke vitsi å beholde spillene etter du har fullført det.

Og jeg ble lei Resistance Fall Of Man på online ca 160 kamper

 

Tipper att Mass Effect og andre spill får fra 8 til 10 hos Edge framover :)

Lenke til kommentar
Det er så bullshit at folk gir halo tiere. En tier betyr at det er et PERFEKT spill. Halo er et meget bra spill, men et langt stykke fra perfekt.

9588398[/snapback]

Vet ikke hva Edge legger i karakterene sine men f.eks gamer.no har ikke denne tolkningen av karakteren 10.

 

Perfekt er i min mening umulig og derfor kunne man aldri gitt ett spill full pott hvis det hadde betydd at spillet måtte være perfekt..

 

Forøvrig vil jeg tippe at jeg selv ville gitt halo3 9/10, men må først spille gjennom campaign. MP-delen av Halo3 synes jeg faktisk fortjener 10/10 siden det er bortimot perfekt for sin sjanger i mine øyne. Men har en snikende følelse av at singleplayer ikke klarer samme bragden :) Men må spille det før jeg gjør meg opp en mening om campaign selvsagt.

 

Gamer.no sin definisjon på karakteren 10:

10 - "Genialt"

 

Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet.

En definisjon jeg synes er meget god.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Halo3 lever helt klart opp til all hypen om hvor idiotsikkert dette kommer til å bli og er en verdig avsluttning på en av historien mest solgte spillserie.

 

Bungie har gitt oss en klassiker som mange kommer til å spille i flere år fremover.

 

Selv om jeg ikke er en megafan av fps og Halo kan jeg ikke bare lukke øya og si att Halo suger for er det noe dette spillet ikke gjør så er det netpp dette.

 

Og en avsluttningsetning, dette er en anmeldelse som er basert på en person syn og ikke en mengde. Om det er galt eller riktig er vell helt opp til øyet som ser.

Lenke til kommentar
Helt fortjent att Halo 3 fikk 10/10 hos dem strenge Edge etter min mening

Nå venter jeg bare på når kommer storspillene til PS3,siden jeg ikke ett eneste spill fordi det er ikke vitsi å beholde spillene etter du har fullført det.

Og jeg ble lei Resistance Fall Of Man på online ca 160 kamper

 

Tipper att Mass Effect og andre spill får fra 8 til 10 hos Edge framover :)

9588047[/snapback]

 

At Halo 3 fikk 10/10 av EDGE er et tegn på at spillet er enormt bra, så fansen har virkelig noe å kose seg med fremover.

 

Det nærmeste vi kommer storspill til PS3, er vel Warhawk og Heavenly Sword. Warhawk fikk jo faktisk 8/10 fra EDGE, noe som absolutt er bra med tanke på bladets kredibilitet.

 

The Eye Of Judgement og Uncharted er to spill som virker lovende og som kommer nå snart, blir spennende å se hvordan de blir. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Helt fortjent att Halo 3 fikk 10/10 hos dem strenge Edge etter min mening

Nå venter jeg bare på når kommer storspillene til PS3,siden jeg ikke ett eneste spill fordi det er ikke vitsi å beholde spillene etter du har fullført det.

Og jeg ble lei Resistance Fall Of Man på online ca 160 kamper

 

Tipper att Mass Effect og andre spill får fra 8 til 10 hos Edge framover :)

9588047[/snapback]

 

At Halo 3 fikk 10/10 av EDGE er et tegn på at spillet er enormt bra, så fansen har virkelig noe å kose seg med fremover.

 

Det nærmeste vi kommer storspill til PS3, er vel Warhawk og Heavenly Sword. Warhawk fikk jo faktisk 8/10 fra EDGE, noe som absolutt er bra med tanke på bladets kredibilitet.

 

The Eye Of Judgement og Uncharted er to spill som virker lovende og som kommer nå snart, blir spennende å se hvordan de blir. :)

9589218[/snapback]

 

Og du glemmer ett spill som er verdt PS3 alene og det er ikke minst Ratchet And Clank, det er det spillet jeg gleder meg mest til PS3 iår!!

Lenke til kommentar
Helt fortjent att Halo 3 fikk 10/10 hos dem strenge Edge etter min mening

Nå venter jeg bare på når kommer storspillene til PS3,siden jeg ikke ett eneste spill fordi det er ikke vitsi å beholde spillene etter du har fullført det.

Og jeg ble lei Resistance Fall Of Man på online ca 160 kamper

 

Tipper att Mass Effect og andre spill får fra 8 til 10 hos Edge framover :)

9588047[/snapback]

 

At Halo 3 fikk 10/10 av EDGE er et tegn på at spillet er enormt bra, så fansen har virkelig noe å kose seg med fremover.

 

Det nærmeste vi kommer storspill til PS3, er vel Warhawk og Heavenly Sword. Warhawk fikk jo faktisk 8/10 fra EDGE, noe som absolutt er bra med tanke på bladets kredibilitet.

 

The Eye Of Judgement og Uncharted er to spill som virker lovende og som kommer nå snart, blir spennende å se hvordan de blir. :)

9589218[/snapback]

 

Og du glemmer ett spill som er verdt PS3 alene og det er ikke minst Ratchet And Clank, det er det spillet jeg gleder meg mest til PS3 iår!!

9590829[/snapback]

Uncharted og Ratchet er ps3s topptitler dette året :thumbup:

Insomniac og Naughty Dog svikter aldri! ;)

Lenke til kommentar
Generelt sett er det forskjellig meninger i anmeldelsene her er foreksempel noen anmeldere som liker begge spillene(lair og halo 3) men ikke har så enorm forskjell i score :thumbup:EDGE dreit seg ut der ja, ingen andre som har gitt så lavt som  3/10 til LAIR før  :roll:

 

9588650[/snapback]

 

Neivel.

 

Edge Magazine UK 3 out of 10 30.0%

Entertainment Depot 3 out of 10 30.0%

GameSpy  1.5 out of 5 30.0%

TotalPlaystation  3 out of 10 30.0%

 

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/929230.asp

 

Og Edge er generelt strengere enn de aller fleste. De er også kanskje de mest respekterte innen spill bransjen da det kommer til reviews. Og hva er det med dere og all unnskyldningen for Lair ? Spillet er søppel. Slutt, dere driter dere ut.

 

Spillet har et snitt på 58%, det er på nivå med med Bullet Witch og Shrek the third på Xbox 360 og Driver paralell Lines på Wii! Jeg ser ikke mange som prøver å fortelle oss at disse er er skikkelig bra, det er bare vi andre som ikke har peiling...

Lenke til kommentar
Sikkert en 10`er for Halo frelste, men for meg synes jeg det holder med en  8/10 siden det har mangler, er ikke akkurat noe Zelda oot det spillet. Ellers synes jeg Lair kunne fått ihvertfall 6/10. De har sikkert sine gode begrunnelser, men jeg er uenig = )

9585967[/snapback]

 

 

Sammenligner du Zelda med Halo?

 

Det er som og si att disse bringebærene er ikke like runde som de fotballene der borte, altså de har ingenting med hverandre og gjøre untatt att de begge er spill.

 

Så...blæh.

 

 

Edit: Lair suger.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke utale meg om spillet er godt eller ikke før jeg har fått det i hus, men det er ingen tvil om at Halo 3 er et bra spill siden det høster så mange godord rundt på nettet.

 

Det at man sammenligner med andre klassikere som Zelda OoT kommer mer på følelse enn innholdet i spillet. I mine øyne skal en klassiker være et spill du kan ta frem selv etter 10 år og fremdeles få frysninger av det. Halo har vel potensialet til å bli en slik serie, men det er det fortidlig å si noe om.

 

Personelig synes jeg det er mye hypp med Halo der og da, men når det har lagt seg og det har gått en stund så virker det som om spillet nesten er glemt.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke utale meg om spillet er godt eller ikke før jeg har fått det i hus, men det er ingen tvil om at Halo 3 er et bra spill siden det høster så mange godord rundt på nettet.

 

Det at man sammenligner med andre klassikere som Zelda OoT kommer mer på følelse enn innholdet i spillet.  I mine øyne skal en klassiker være et spill du kan ta frem selv etter 10 år og fremdeles få frysninger av det. Halo har vel potensialet til å bli en slik serie, men det er det fortidlig å si noe om.

 

Personelig synes jeg det er mye hypp med Halo der og da, men når det har lagt seg og det har gått en stund så virker det som om spillet nesten er glemt.

9592843[/snapback]

 

Vel, er faktisk omvendt for meg. Likte aldri Zelda Oot når jeg fikk det på release til min gode gamle N64. Det lå rett og slett og støvet ned etter det ble gjennomført, og er så og si glemt siden.

 

Men HALO: CE får jeg fremdeles frysninger av når jeg spiller og ser noen av cutscene i spillet. Og HALO3 overgår HALO: CE på stort sett alle områder, både gameplaymessig, multiplayermessig og uten tvil historie og har også enda mer involverende cutscenes.

 

Det jeg prøver å få frem er rett og slett at folk har forskjellig smak, og forskjellige syn på hva som er en klassiker :)

Lenke til kommentar

Smaken er som baken osv. Noen vil ha Halo nært hjertet i mange år fremover, og vil definitivt tenke på det som en klassiker på lik linje med Pacman, Mario, Tetris osv. Andre vil igjen aldri skjønne hva alt oppstyret er om.

 

Personlig så synes jeg Halo er underholdende, men vil ikke rangere spillene som noen personlige klassikere. Det vil ikke si at det er dårlige spill, de er bare ikke helt min smak.

Lenke til kommentar
Vel, er faktisk omvendt for meg. Likte aldri Zelda Oot når jeg fikk det på release til min gode gamle N64. Det lå rett og slett og støvet ned etter det ble gjennomført, og er så og si glemt siden.

 

Men HALO: CE får jeg fremdeles frysninger av når jeg spiller og ser noen av cutscene i spillet. Og HALO3 overgår HALO: CE på stort sett alle områder, både gameplaymessig, multiplayermessig og uten tvil historie og har også enda mer involverende cutscenes.

 

Det jeg prøver å få frem er rett og slett at folk har forskjellig smak, og forskjellige syn på hva som er en klassiker  :)

9593141[/snapback]

 

Mente heller slik at Ocarina of Time blir dratt frem i mange sammenheng den dag i dag om forskjellige aspekter med spill som f.eks historie og gjennomføring, noe jeg ikke har sett så veldig mye av når det gjelder Halo serien.

 

Men joda, smaken er som baken den er delt, og jeg utaler meg ikke noe om spillets innhold siden jeg ikke har prøvd det.

Lenke til kommentar

Tja, Halo satte en ny standard for FPS på konsoll. Kontrolloppsettet ble standard for de fleste konsollspill, kjøretøy, skjold, AI og en del andre nyvinninger man aldri sett før.

Hele pakken var revolusjonerende. Må huske at Goldeneye og Perfect Dark ble regnet som de beste konsoll-FPS-ene før Halo.

 

Men der er litt av problemet mitt med 10-eren til Halo 3. Deres foregående 10-ere har gått til spill som har vært revolusjonerende/satt en ny standard. Noe slikt kan jeg ikke se Halo 3 har noe å bidra med.

 

For ordens skyld er både OoT og Halo på min topp 20-liste over tidenes spill.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...