Messier Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Halo 3 - 10Metroid Prime 3 - 7 PGR4 9 Quake Wars - 8 Sega Rally - 7 Lair - 3 Stranglehold - 7 skate - 8 Persona 3 - 7 SingStar - 8 Two Worlds - 4 GriGrimoire - 7 Jam Sessions - 6 Final Fantasy Tactics:twotl - 9 World in Conflict - 8 Eternal Sonata - 7 Phoenix Wright AA T&T - 6 Sonic Rush Adventure - 5 Hadde aldri trodd de ville gi Halo 3 10, synes nesten det er litt merkelig. Er ikke ofte de gir ut 10'ere og de som har fått det har som regel fortjent det også. Vil si Halo 3 er den meste tvilsomme 10'er de noen gang her delt ut. Lair... snakker om flopp. Metroid heller ikke altfor bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sykt at Metroid får så lav score i EDGE... jaja, anmelderen må ha vært misfornoyd da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Singstar fikk bra karakter, og Two Worlds fikk det den fortjente. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er på bærtur de ser jeg... Ihvertfall det jeg mener. Lenke til kommentar
Messier Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Sykt at Metroid får så lav score i EDGE... jaja, anmelderen må ha vært misfornoyd da. 9585822[/snapback] Metroid 3 er jo bare mer av det samme og har ingen multiplayer etter hva jeg forstår? Halo 3 scorer nok mye pga multiplayer delen. Virker som folk er bra fornøyd med den. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Altså, når ble 7 en dårlig karakter? RockyIII: Har du lest EDGE noen gang? Hvis du ikke har det så bør du gjøre det før du gjør opp en mening. Jeg vet ikke om noen som kommer med bedre argumenter og begrunnelser for karakteren de gir. Hvis du synes 10 var litt vel høyt for Halo 3 så kan jeg være enig i det, men les omtalen først. Hvem vet, kanskje du bli overbevist? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Lair - 3 lulz Jeg håper Factor 5 dropper den kjepphøye holdningen fra nå av. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Sikkert en 10`er for Halo frelste, men for meg synes jeg det holder med en 8/10 siden det har mangler, er ikke akkurat noe Zelda oot det spillet. Ellers synes jeg Lair kunne fått ihvertfall 6/10. De har sikkert sine gode begrunnelser, men jeg er uenig = ) Endret 27. september 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sikkert en 10`er for Halo frelste, men for meg synes jeg det holder med en 8/10 siden det har mangler, er ikke akkurat noe Zelda oot det spillet. Ellers synes jeg Lair kunne fått ihvertfall 6/10. De har sikkert sine gode begrunnelser, men jeg er uenig = ) 9585967[/snapback] Ser i siggen din... Har du Halo 3? EDGE har som oftest ganske lave scores (i forhold til andre publikasjoner) som jeg har sett, ihvertfall. Personlig er jeg Halo frelst, så jeg er nok enig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jaja.. kall lair en flopp.. men har du lair ? mest sannsynlig ikke.. det er verdt minst en 6'er og gir en good feeling hvis man faktisk kan håndtere six axis, i motsetning til edge og ign som svinger kontrollene som duster:p men men det får være så.. halo får gode karakterer pga hype også, selv om det er gode mp spill ingen tvil om det.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nope, men vet hvordan de spilla på xbox 360 fungerer online spesielt, og synes det ikke er bra nok skreddersydd for oss som digger online og kjører klankamper. Også synes jeg selve gameplayet ikke er så artig selvfølgelig. Bare det synes jeg trekker 2 karakterer. Blir det samme som at jeg digger Socom serien på Ps fordi det er nærmest skreddersydd perfekt for oss online brukere, men ser aldri noe karakter 10 på det spillet, bare mellom 7og 8.9 = ) og det er jo greit nok det..Men synes det er merkelig at halo3 får 10 og ligger oppi toppen der med spill som er egentlig i en annen liga.. til og med jeg som ser på socom som en klar 10`er skjønner at Zelda oot osv fks er i en annen liga. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jaja.. kall lair en flopp.. men har du lair ? 9586045[/snapback] Det fikk jo treer. Det skulle jo liksom bli et skikkelig bra spill. Nope, men vet hvordan de spilla på xbox 360 fungerer online spesielt, og synes det ikke er bra nok skreddersydd for oss som digger online og kjører klankamper. 9586085[/snapback] Orker ikke å gjøre dette til en langdryg diskusjon, men... Det høres ut som du har spilt et spill på live, og regner med at alle andre er samme? Matchmaking er jo genialt, og mange vil si det samme som meg. Har du egentlig spilt Halo 3 i det hele tatt (i mer enn 10 min)? Lenke til kommentar
Messier Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 jaja.. kall lair en flopp.. men har du lair ? mest sannsynlig ikke.. det er verdt minst en 6'er og gir en good feeling hvis man faktisk kan håndtere six axis, i motsetning til edge og ign som svinger kontrollene som duster:p men men det får være så.. halo får gode karakterer pga hype også, selv om det er gode mp spill ingen tvil om det.. 9586045[/snapback] Du prater som om Lair har fått bra kritikker... Og er et 6'er spill noe å ha da? Har du kjøpt Lair enda du bare synes det er verdt en 6'er? Og å kalle IGN og EDGE for duster er vel rimelig drøyt, jeg tror nok de, særlig EDGE har mer peiling på spill enn til og med deg. Beklager. Jeg ser ikke mange andre unnskylde spill som har fått så dårlige kritikker som Lair har fått, det lukter litt desperasjon fra PS3 eiere vil jeg si. men vet hvordan de spilla på xbox 360 fungerer online spesielt, og synes det ikke er bra nok skreddersydd for oss som digger online og kjører klankamper. Leste jeg riktig nå? Du sier at online spilling på Xbox 360 ikke holder mål mot PS3? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har prøvd flere spill online, har hatt xbox 360 2 ganger..= ) Og er det noe alle vet, så er det at online spill på xbox 360 har begrensninger, man får ikke en skreddersydd online del, noe som er kjipt for de som digger online. For meg er det et meget stort minus. = ) Ditcher ikke xbox eller halo3 her.. Begge tinga er konge = ).. Men en 10`er til halo? fortjener å være i toppen sammen med gigantene ? Nei... fortjener socom det ? nei... fordi om jeg synes det er perfekt og et herlig orgasmisk online spill. Er nok en halo frelst som har anmeldt og ikke har klart å vært helt nøytral og ++ litt på der hvor man kanskje burde tenkt seg litt mer om før man går videre. Men alt dette er jo min mening.. ^_^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du prater som om Lair har fått bra kritikker... Og er et 6'er spill noe å ha da? Har du kjøpt Lair enda du bare synes det er verdt en 6'er? Og å kalle IGN og EDGE for duster er vel rimelig drøyt, jeg tror nok de, særlig EDGE har mer peiling på spill enn til og med deg. Beklager. Jeg ser ikke mange andre unnskylde spill som har fått så dårlige kritikker som Lair har fått, det lukter litt desperasjon fra PS3 eiere vil jeg si. Jeg har lair ja:) sier ikke at det er det beste spillet til ps3, langt derifra, men fortjener bedre enn en treer.. og anmeldere som spilte det slappa ikke av når de spilte.. de slang kontrollen frem og tilbake, å det vil ikke funke. så enkelt. Og ja anmeldere har mer peiling enn meg, men den som har spilt lair ordentlig har mer peiling enn de som har spilt det feil.. så enkelt.. men men. si hva du vil om meg eller lair.. not gonna bring me down=) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) edit: Dumme meg. Selfølgelig skal denne få leve. I første øyekast trodde jeg denne var bare om Halo, beklager. Endret 27. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Stranglehold is my next game Endret 27. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Trur jeg må skaffe stranglehold selv også etterhvert.. Er litt digg å bare slappe av og plaffe løs Endret 27. september 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har prøvd flere spill online, har hatt xbox 360 2 ganger..= ) Og er det noe alle vet, så er det at online spill på xbox 360 har begrensninger, man får ikke en skreddersydd online del, noe som er kjipt for de som digger online. 9586191[/snapback] Dette kan beskrives med ett ord: PISSPREIK Du har åpenbart aldri testet hverken Halo2 eller Halo3 på xbox live. Hadde du visst hva du snakker om så hadde du nok lagt merke til at matchmakingen i Halo er ekstremt forskjellig fra så og si alle live-spill som finnes. Dette er en av grunnene til at folk digger Halo MP. At MS lager en mal for live som utviklere kan bruke er ikke det samme som at man må bruke denne malen. Live på Geow og Halo3 f.eks er en helt forskjellig logikk i hvordan man finner spill man vil joine. Du kan gjerne disse Halo3 for min del, men det hjelper å ha spilt det selv før man kommer med uttalelser om manglene til spillet. Du skyter deg selv så ufattelig i foten her at det nesten er flaut. Hjelper lite at du skriver at du har eid X360 når du åpenbart ikke vet hva du snakker om her. Hvis du mener at all live-spilling er lik på alle X360 spill så tror jeg du har røyka noe ulovlige saker. Greit nok at du kanskje ikke likte måten det var gjort på i ett eller flere spill men det er ikke gitt at det dermed er likt i alle andre spill. Flaut nok for deg så er Halo3 premieeksempelet på skreddersydd onlinedel som du påstår ikke er mulig.. Go figure. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Halo 3 - 10PGR4 9 Final Fantasy Tactics:twotl - 9 Både 9-ere og 10-ere er en sjeldenhet i Edge, så dette er interessant. Halo 3 skal i alle fall skaffes og de to andre skal sjekkes ut. TWoTL er remake av klassiske Final Fantasy Tactics til PSP. Hyggelig at PGR4 ser ut til å leve opp til forventningene. Følgende spill har fått 10/10 tidligere: Super Mario 64, N64 Gran Turismo, Sony PSX The Legend of Zelda: Ocarina of Time, N64 Halo: Combat Evolved, Xbox Half-Life 2, PC Til sammenligning fikk Bioshock 8/10 og Halo 2 fikk 9/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå