**dp** Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 uansett, hvis noen vil klokke noe skikkelig hw så har jeg følgende: P5K moddet P5K-E moddet 2 x Solid ALU tubes til GFX 1 x Solid CU tube til CPU 1 x Loddet CU tube til CPU 8800Ultra (kan moddes hvis dette blir aktuelt) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 gull at du har rør til gpu får kjørt voltmodda 7800gt på tørris Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har akkurat testmontert ene gfx røret... passer fint på 88U. hvor sitter folket der inne? var bortom en liten tur i sted, men da stod alle utenfor.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har ikke kommer meg oppover ennå, sitter å venter på aspstein skal komme å hente meg. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 NEste ÅR skal jeg på TG 08. DA skal det klokkes . Da har jeg vel tjent noen slanter nok til å skaffe meg billig hw som kan fintunes til helvette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har ikke kommer meg oppover ennå, sitter å venter på aspstein skal komme å hente meg. 9632600[/snapback] Si ifra hvis dere trenger hjelp til og få alt inn i hallen, så skal jeg være personlig bærehjelp... Aspstein har nummeret mitt tror jeg, be han ringe Jon Ivar... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jobb............... Jaja, får lese på HW når det skjer et eller annet på HWLan da:) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jobb............... Jaja, får lese på HW når det skjer et eller annet på HWLan da:) Så får dere ha lykke til gutta! Slå rekorder! SETT NYE for all del;) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noen som har 8800Ultra eller Quad 6600 som klokker godt her..? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da pakker jeg ned PC-en og drar Skulle noen se en stakkar med 2 TUNGE bagger (en fra legoland) og en ryggsekk er det nok meg Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noen av dere som er der nede nå? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja det er no ein passe stor gjeng her no... For alle som er intressert i å komme å se på eller slå av ein prat så er me lokalisert på dei to svarte bordene ved siden av messe området. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hvordan går det der nede? sanket noen poeng til nå? ;D Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Poengsummen vår på hwbot lød vel på 2934 poeng før noen resultater ble lagt ut. Tror faktisk ikke det har skjedd noenting enda. Men imorgen regner jeg med at det skjer saker og ting ja... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til alle hardware.no brukere på The eXperience 2007: Nå må dere sanke sammen "litt" hwbot poeng til det kjære forumet vårt. :!: Jeg ber til de store hardwaregudene at lykken står dere bi, og at all hardware blir tynet til siste krampetrekning Mvh amdme Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 noen som har 8800Ultra eller Quad 6600 som klokker godt her..? 9632816[/snapback] jeg har en q6600 som bencher 3dmark06 på 4,2 på luft har også noen sett mushkin 9200 brikker. se om jeg får tatt meg en liten tur i kveld eller på dagen i morgen Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til alle hardware.no brukere på The eXperience 2007: Nå må dere sanke sammen "litt" hwbot poeng til det kjære forumet vårt. :!: Jeg ber til de store hardwaregudene at lykken står dere bi, og at all hardware blir tynet til siste krampetrekning Mvh amdme 9639691[/snapback] Vi jobber med saken Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hvor mye tørris er det igjen? jeg har noen potter til dere som vil teste evt, og vurderer å komme bort dit for å teste litt selv. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hvor mye tørris er det igjen? jeg har noen potter til dere som vil teste evt, og vurderer å komme bort dit for å teste litt selv. 9640431[/snapback] Nicenice, trenger noe råere enn den lillepot'en jeg brukte i går kveld for å knerte rekord med Venice 3800+. SKiten ble +25C ved 1,68v Steike for en varm chip! men klokka greit, fikk en spi1m run på 3650mhz Edit: HÅPER det er MASSE tørris igjen Knapt begynt med galskapen... Er forresten ikke der nede nå, er hos fattern og lager niste Endret 5. oktober 2007 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) vi skulle jo få 80kg så skulle tro det er nok igjen ja. Endret 5. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå