aspstein Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Billetter skal ligge i inngangen merket med nicket deres fra forumet og muligens navn. Og vi får ivertfall tidenes beste plass.... Men husk bordlamper/leselys da. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er bra, bare å stille seg i køen og oppgi nicket då ? Høres bra ut! Er i Oslo nå, glømte selfølgelig lampe, men tar å kjøper ein tenker eg. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vaselin må du huske på, man vet aldri :!: :!: 9620638[/snapback] Det første jeg tenkte var: wtf, hva er det som skal hende på dette LAN'et?! Så etterpå i hvilken sammenheng det var Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 HAHA, viste det var noen som tok den på den måten :!: dødsbra Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 HAHA, viste det var noen som tok den på den måten :!: dødsbra 9626620[/snapback] Man tenker jo ikke isolasjon osv når man er døds trøtt og er på skolen Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vaselin må du huske på, man vet aldri :!: :!: 9620638[/snapback] Det første jeg tenkte var: wtf, hva er det som skal hende på dette LAN'et?! Så etterpå i hvilken sammenheng det var 9625918[/snapback] Hva tenkte du på mon tro? Gutter, vin og vaselin? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Man tenker jo ikke isolasjon osv når man er døds trøtt og er på skolen, da tenker jeg på gutter, vin og vaselin. 9626726[/snapback] Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Haha lol. Men seriøst, noen som kommer i bil? Har glemt en liten detalj, nemlig at CRT-skjermen min er for stor til å ta med seg under ramen på t-banen Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 HAHA veldig bra aspstein :!: Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Man tenker jo ikke isolasjon osv når man er døds trøtt og er på skolen, da tenker jeg på gutter, vin og vaselin. 9626726[/snapback] 9627190[/snapback] Den var bare direkte stygg! :!: Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Pac-Man: Jeg klarer dessverre ikke komme meg til experience, og har derfor ikke noen plass til låns alikevell, håper det likevell ordner seg for deg Det var umulig å få flybiletter Uansett, lykke til med konkurransen og overklokkingen, håper dere klarer dra i land noen syke resultater Endret 3. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 og jeg som må på jobb ..... har et MSI 845PE MAX rev2 med en stakkar Willamette på 1,8ghz. jeg og fluesopp skal benche på søndag og hente inn et par poeng i CPU-Z Eneste jeg forbanner meg over er at Power eller minne ikke er kvasst nok!!! Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Får ikke med meg singelstegeren Oppdaget at den hadde en liten lekkasje i går kveld og fikk ikke tid til å ordne den. Det får bli til neste gang Edit: Kommer i 10-11 tida i morgen. Endret 3. oktober 2007 av Økonom Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er synd Åsmund, men jeg hører rykter om at det er massevis av tørris som venter oss, så vi skal nok få det fett nok. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Får se om jeg rekker å komme klokka 9. Er et spørsmål om å komme seg opp av senga også Og å finne fram, ble ikke tid til å sjekke "løypa" fra Helsfyr i dag. Håper det ordner seg med skjerm, hvis ikke må jeg bære den ned fra Kringsjå Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 er det ingen som skal klokke med litt skikkelig hw...? dvs quad og 8800ultra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) er det ingen som skal klokke med litt skikkelig hw...? dvs quad og 8800ultra.. 9631333[/snapback] Vil tro at godeste stoolman har med noe slikt. Men kan fortelle så mye som at VIP plassene er ferdige nå, og det ser ut til at jeg sitter i nærheten av der dere skal sitte også! så sant dere sitter på VIP plassene lengst unna scenen... Og for røpe litt: her er det duket (bokstavelig talt, på VIP er det sort duk på bordene) for seriøs overklokking Synd jeg har problemer med slot 1 hket mitt, tror det er jordingsproblemer, for de forsvinner når jeg har det i et kabinett... Så mitt spørsmål er: er det noen som har et atx kabinett og låne vekk? kan gjerne være stygt som faen, bare det fungerer... Vet det er mye og be om, men hvis noen hadde noe liggende så hadde det vært fint. Vil nødig montere ut hardware av nitt kabinett... (selv om jeg gjør det hvis ingen tar med...) Trenger ikke kabinettet likevel, fikset ved og bruke en ny hdd kabel... Men er det noen som har SLI brua til et Asus p5n-e 32SLI? vi planlegger 8800GTX sli og 8600GT SLI... Endret 4. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sitter du i crew boksen pac-man? Er her nå, og gamerne skal sitte bak oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sitter du i crew boksen pac-man? Er her nå, og gamerne skal sitte bak oss. 9631594[/snapback] jeg sitter i crewboksen ja... den eneste på raden nermest gamerene... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 er det ingen som skal klokke med litt skikkelig hw...? dvs quad og 8800ultra.. 9631333[/snapback] Vil tro at godeste stoolman har med noe slikt. Men kan fortelle så mye som at VIP plassene er ferdige nå, og det ser ut til at jeg sitter i nærheten av der dere skal sitte også! så sant dere sitter på VIP plassene lengst unna scenen... Og for røpe litt: her er det duket (bokstavelig talt, på VIP er det sort duk på bordene) for seriøs overklokking Synd jeg har problemer med slot 1 hket mitt, tror det er jordingsproblemer, for de forsvinner når jeg har det i et kabinett... Så mitt spørsmål er: er det noen som har et atx kabinett og låne vekk? kan gjerne være stygt som faen, bare det fungerer... Vet det er mye og be om, men hvis noen hadde noe liggende så hadde det vært fint. Vil nødig montere ut hardware av nitt kabinett... (selv om jeg gjør det hvis ingen tar med...) Trenger ikke kabinettet likevel, fikset ved og bruke en ny hdd kabel... Men er det noen som har SLI brua til et Asus p5n-e 32SLI? vi planlegger 8800GTX sli og 8600GT SLI... 9631582[/snapback] stoolman kommer ikke hører jeg rykter om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå